اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

درباره نامزدهای شورای شهر بابل(15)

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

15- کمیل شهیری

یکی از بزرگان سال ها پیش به من گفته بود شهر و جامعه ما به امثال حاج اکبر شهیری نیاز دارد. این بزرگوار معتقد بود که حق اکبرآقای شهیری کمتر از پست وزارت نیست. حتی می گفت: مرتضی حاجی باید می آمد زیر دست ایشان کار می کرد.

بعدها هم از کسی -اعم از اینوری ها یا آنوری ها- جز تعریف و تمجید از مدیریت و دلسوزی حاج اکبر نشنیدم. خدمت بزرگ او در راه اندازی صندوق توسعه عصر، منشأ برکاتی وصف ناپذیر برای شهروندان بود. در کنار آن، درآمد حاصل از گردش مالی صندوق نیز در راه توسعه و آبادنی این شهر به کار گرفته شد. ساخت و تجهیز و توسعه واحدهای آموزشی و دینی و فرهنگی، تمثیلی فراموش ناشدنی از باقیات الصالحات این مرد نیک اندیش به شمار می آید.

کمیل، برادرزاده ایشان و از کارمندان همان صندوق است. از آن جا که گفته اند "هر گردی گردو نیست"، این نامزد جوان، برای اثبات توانایی ها و شایستگی های خود راهی طولانی را در پیش دارد و رمز موفقیت او در گرو اثبات شباهت فکری و عملی با عموی بزرگوارش است.

پیوند دوست عزیزم آقا نوید ابراهیم تبار – از فعالان مجازی اصلاح طلب-  با خانواده شهیری را هم با استفاده از این فرصت، به آقا کمیل تبریک عرض می کنم.

(این گفتار با محوریت سایر نامزدها ادامه خواهد داشت)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">