اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مصاحبه ای خواندنی و نه چندان قدیمی با آخرین شهید مازندرانی مدافع حرم

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ
    گفتگوی خواندنی و صمیمی با مصطفی زال نژاد از مداحان خوب هیئت


"یک خاطره خوب برای ما تعریف کنید
آمده ام در هیئت و دارم مداحی میکنم. بهترین خاطره خوبم فعلا همین است. خاطره خوب دیگر اینکه آقا مهران داماد ما شد و خاطره بد هم اینکه آقا مهران داماد ما شد ( می خندد و می گوید شوخی می کنم("

آن چه خواندید تنها بخشی از مصاحبه خواندنی مداح اهل بیت علیهم السلام، مصطفی زال نژاد با سایت هیئت محبین آل طاهای شهرستان آمل است.

این خادم بی ادعای آستان اهل بیت، در پایان همان مصاحبه که متن آن را در ادامه خواهید خواند، در پاسخ به درخواست مصاحبه کننده که آخرین سخن او را برای خوانندگان سایت در خواست کرده بود؛ نه نصیحتی به زبان آورد و نه ژستی گرفت و ادعایی را طرح کرد. هیچ حرف دنیایی نداشت جز آن که گفت: "خدا ما را عاقبت به خیر کند."

مضمون این دعای به ظاهر ساده را نباید دست کم گرفت. مصطفی زال نژاد در کربلای سوریه، عاقبت به خیر شد و سرو وجودش امروز در خاک پاک آمل، دیار صالحان و مومنان، تا رستاخیز ظهور، به امانت گذاشته شد.

http://www.aletaha.ir/index.php?newsid=392

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">