اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

جمشیدی، یادگار خانطومان

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ق.ظ

1-      آرام و قرار نداشت. هر جای شهر کار فرهنگی بود، ردی هم از حضور علی به چشم می خورد. به شهر خودش اکتفا نمی کرد. اهالی بعضی روستاهای سیستان و بلوچستان هم اسم علی جمشیدی را در اردوهای جهادی به خاطر سپرده و مهرش را به دل داشتند.

اتاق خوابش را با سربند و پلاک و تصاویر شهدا و ... تزیین کرده بود. روی دیوار هم جمله ای نوشت که خط و مشی سلوک جهادش را تبیین می کرد: پایان مأموریت بسیجی، شهادت است.

 

2-      بچه بسیجی هایی که دنبال پیام شهدا می گردند به این جمله از وصیتنامه علی جمشیدی، دل بسپرند. علی در وصیت خود عبارتی دارد که بیان آن کار صدها مقاله و سخنرانی تحلیلی و راهبردی را یک جا انجام می دهد. آن جمله این است:

"در اوضاع سیاسی کنونی که نائب بر حق حضرت ولی عصر (عج) رهبرمان امام خامنه ای، علم را بر دوش گرفته و رجال سیاسی، چندان همسو با فرمایشات ایشان عمل نمی کنند بایستی بچه های مذهبی، (هیئتی و مسجدی)، خود را فدا کنند."

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۲)

سلام
فوتبال ایران و کره چرا باید برگزار شود و چرا نباید برگزار شود؟
این اتفاق قرار است به سود چه کسی باشد؟
یا این که این مسئله توهمی بیش نیست؟
منتظرتان هستیم
  • سیدمهدی :.
  • الحق جمله وصیتنامه این شهید بابصیرت کارگشاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">