اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

... با من بخوان

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

نمی دونم ته این همه برو بیا و بزن و بکوب و رو سر و کول هم پریدن چیه؟!

اوضاع انتخابات هم واسه خودش حال و هوایی داره. حال و هوایی که من ازش بیزارم. وقتی خدا حزبا رو به دو قسمت الهی و شیطانی تقسیم می کنه؛ وقتی مولا قدرتو و مسند دنیا رو کم ارزش تر از آب بینی بز یا اون کفش پینه زده خودش می دونه، دیگه اینقدر دویدن دنبال دنیا و زدن تو سر و کله هم واسه اونایی که مدعی پیروی مولا هستن اتفاق خوبی نیست.

یه کاندیدایی که آدم بزرگیه می گفت من دنیا رو واسه آخرتم میخوام نه اینکه آخرتمو برا دنیا قربونی کنم. خیلی خوشحال شدم؛ اما چشمتون روز بد نبینه! چن روز که گذشت اونم شد مثه بقیه رقباش. اصن یادش رفت انگار که قرار بود دنیا فقط یه گذرگاه باشه و مزرعه ای که محصولشو باید اون طرف درو کرد.

فک می کنم شهدا وقتی این چنگ زدن تو سفره همدیگه رو بین دنیا طلبا می دیدن این شعرو رو در و دیوار یا گوشه دفترچه و وصیتنامه شون می نوشتن و زمزمه می کردن: شما با خانمان خود بمانید که ما بی خانمان بودیم و رفتیم ...

این قصه پایانی نداره

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

ای همسفر؛ تو در تب ماندن بمان ولی
من می‌روم که هستی من، رفتن من است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">