اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شورای نگهبان فقط یک بهانه است!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

به رغم تأیید گسترده وبی سابقه تعداد قابل توجهی از ثبت نام کنندگان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در روزهای اخیر شاهد حملات سازمان دهی شده ای از سوی رسانه های معاند با همراهی لایه های زخم خورده درونی نظام نسبت به شورای نگهبان هستیم که با کمال تأسف عنایت ویژه مدعی حقوق دان قانون مداری! را نیز به دنبال داشته است.
اندک تأملی در آمار تأیید صلاحیت شدگان نشان می دهد گستره نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس به هیچ وجه با دوره های گذشته قابل مقایسه نبوده و شورای محترم نگهبان در این خصوص با سعه صدری بی نظیر عمل نموده است. از سوی دیگر نگاه به اسامی ردصلاحیت شدگان که از همه طیف های موجود سیاسی کشور در آن فهرست به چشم می خورند، نیز بیان گر عملکرد غیرجناحی شورای نگهبان است.
از این رو تخریب ها و سیاه نمایی های زیاده خواهانه فتنه گران و نباله روهای به اصطلاح اعتدال گرای آنان را در هجمه به ساحت فقهای عادل شورای نگهبان که بالاترین جایگاه بین نهادهای کشور در صیانت از قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داراست، باید از زاویه دیگری تحلیل نمود.
مدعیان دروغین پیروی از خط امام (ره) می دانند که تضعیف کنندگان نهاد شورای نگهبان، مطابق نص کلام آن پیر روشن ضمیر، همطراز با مفسدین فی الارض تلقی می شوند. آنان به خوبی می دانند که حضور مستقل نخبگان مردمی در بین نامزدهای این دوره، فارغ از دسته بندی های مرسوم جناح ها، نشان از توسعه واقعی سیاسی در جامعه و احساس مشارکت راستین ملت در عرصه اقتدار جمهوری اسلامی دارد اما همچنان تلاش می کنند رد صلاحیت تعدادی از مهره های منسوب به جناح خود را فرصتی برای تهییج افکار عمومی جامعه بر ضد شورای نگهبان و دیگر ارکان نظام دانسته و به زعم خود نهایت بهره برداری را در باج خواهی از حاکمیت انجام دهند.
یادآوری این نکته به جاست که پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) با دوراندیشی درباره وقایع امروز، به افشای نیّات پلید فتنه گران داخلی در حمله به شورای نگهبان پرداخته است:
" من به این آقایان هشدار می‌دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می‌شود و در آخر، رژیمی را ساقط می‌نماید 25/2/63 "
این تعبیر حضرت امام به خوبی گویای رویکرد پلید برخی جریان های سیاه نما در هجمه به آن نهاد بوده و خط شوم بدخواهان نظام اسلامی را شفاف ساخته است. مطابق فرمایش خمینی کبیر (ره) جریان آشوبگر سیاسی، هجمه به شورای نگهبان را در واقع بهانه ای برای حمله به اصل حاکمیت اسلامی بر می شمارد.
در این راستا لازم است همه دلسوزان انقلاب اسلامی در سر تاسر کشور با اعلام حمایت قاطع از عملکرد انقلابی شورای نگهبان، برائت خویش را از مدعیان دروغین پروی از خط امام و قانون دان های قانون شکن اعلام نمایند. از نهادهای نظارتی و قضایی نظام نیز انتظار می رود نفوذی های غاصب برخی مناصب اجرایی کشور از جمله برخی استانداران و ... را که همنوا با رسانه های معاند، به تخریب وجهه شورای نگهبان روی آورده اند فاقد مشروعیت لازم برای تصدی امور نظام اسلامی دانسته و هر چه زودتر مقدمات خلع ید آنان را فراهم آورند.
والسلام علی من اتبع الهدی
انصار حزب الله شهرستان بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">