اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

نه با شاه جنگیدیم نه با صدام!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

ما با شاه مبارزه نکردیم. طاغوت پهلوی، در قد و قواره ای نبود که بتواند پانزده سال قیام مردم مسلمان ما را به خاک و خون بکشاند. این شاه نبود که به فیضیه حمله کرد. این شاه نبود که جوانان ما را به جرم حق طلبی به شکنجه گاه فرستاد و پانزده خرداد و هفده شهریور خونین را پدید آورد.

ما با صدام جنگ نکردیم. صدام کسی نبود که بتواند به جمهوری اسلامی ایران حمله کرده و کیلومترها از خاک مقدس آن را به اشغال درآورد و مردم بیگناه کوچه و خیابان را با بمب ها و موشک های دوربرد خود به خاک و خون بکشاند.

منافقین خائن، عددی نبودند که بتوانند پاک ترین فرزندان این مرز و بوم را ناجوانمردانه به شهادت برسانند.

کجا خلق عرب و جدایی طلبان فریب خورده آذربایجان و بلوچستان و ترکمن صحرا و کومله و دموکرات کردستان، یارای آن را داشتند که دست به اسلحه برده و برای خوشایند اربابان فتنه گرشان، بخش هایی از میهن عزیززمان را به ویرانه تبدیل سازند؟

عربستان سعودی حقیرتر از آن بوده و هست که بتواند حج سال 66 و منای سال94 را به قربانگاه حاجیان بیگناه بدل نماید. اشغالگران قدس، کوچک تر از آن هستند که بتوانند ذره ای تهدید را متوجه مردم قهرمان کشورمان بنمایند. یک مشت جیره خوار وطن فروش، پست تر از آنند که برجسته ترین دانشمندان ایران عزیزمان را با سرب داغ بی غیرتی، به شهادت برسانند.

ما هیچ گاه با شاه نجنگیدیم نه با صدام نه با منافقین کوردل و فتنه گران نه با آشوبگران و جدایی طلبان نه با داعش و طالبان و ....

ما سال های سال است که رو در رو و چشم در چشم درنده ترین گرگ خونخوار بیابان جهل و زیاده طلبی، ایستاده و پنجه در پنجه او قامت برافراشته ایم.

ما سال های سال است که زیر سهمگین ترین فشارهای اقتصادی و فرهنگی آمریکای جهانخوار با دم عاشورایی مردان و زنان ذلت ناپذیرمان، جانانه مقاومت کرده و ذره ای از آرمانهایمان عقب ننشسته ایم.

نبرد ما با آمریکا یک ستیز سیاسی یا نظامی صرف نیست که بشود با تغییر در تاکتیک ها و مصلحت اندیشی های منفعت طلبانه، معامله و مذاکره ای را جایگزین آن نمود.

موضوع اختلاف ما با آمریکا یک مصداق و دو مصداق و ده مورد نیست که بتوان برای آن راه حلی همه پسند را برگزید. نه خوی استکباری سران کاخ سفید به آنها اجازه می دهد که لحظه ای از خصومت ذاتی خود با مطالبات به حق ملت ایران دست بردارند و نه عزت و شرافت ما اجازه خواهد داد که لحظه ای سر تسلیم در برابر این ابرجنایتکار عالم فرود آوریم. یا حاکمان ضد بشری ایالات متحده باید از خواسته های شیطانی خود در غارتگری و استثمار ملت ایران و به یغما بردن ذخایر مادی و معنوی این کشور اسلامی دست بردارند یا آن که مردم ایران، عزت و شرافت خود را به حراج بگذارند تا شاید تفاهم و سازشی بین این دو صورت بگیرد.

آن چه از حقایق بر می آید گواه است که نه این کشور به پاس خون شهیدانش می تواند جمهوری آمریکایی بشود و نه آن کشور زیاده خواه به مبانی انسانی، تعهد نشان بدهد و تا زمانی که ماهیت حرکت الهی مردم ایران با خوی حیوانی سردمداران زر و زور و تزویر، در تعارض باشد صلح و مفاهمه بین این دو، مثال رابطه و دوستی مضحک گرگ و میش است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.

شعار مرگ بر آمریکای ما نه فقط لعن و نفرین بر سردمداران خبیث کاخ سفید که فریادی انسانی بر ضد همه پلیدی ها و درنده خویی های حیوانی است که از منظر برده داری و منفعت طلبی به بشریت نگریسته و مفهوم انسانیت را بازیچه ای برای باج خواهی و قدرت طلبی خویش می پندارد. چه کسی است که نداند مصداق اتمّ انسان ستیزی و توحش مدرن در دنیای امروز، حاکمیت سفاک ایالات متحده آمریکاست؟!

سیزده آبان امسال نیز بانگ رسای مرگ بر آمریکای جوانان این مرز و بوم، خواب خوش ساده لوحان سطحی نگر را پریشان ساخته و یک بار دیگر به همگان نشان خواهد داد که تا ظلم هست، مبارزه نیز باقی است و تا باطل بر طبل طغیان می کوبد، پرچم جبهه حق نیز در اهتزاز خواهد بود. تا یزید هست، راه حسین علیه السلام نیز ادامه خواهد داشت. تا آمریکا، آمریکاست، جوانان ایران اسلامی نیز با فریاد مرگ بر آمریکا، رعشه بر اندام زالوصفتان عالم خواهند انداخت. دنیا بداند صراط المستقیم نبرد با شیطان بزرگ ادامه خواهد داشت؛ ولو کره المشرکون والمنافقون!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">