اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تقدیر سپاه کربلا از شلمچه نیوز

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ق.ظ


سایت شلمچه نیوز را شاید بتوان انقلابی ترین رسانه مجازی حزب الله مازندران دانست که البته با رویکردی ملی و جهانی درصدد دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی است.

از جمله ویژگی های این پایگاه خبری تحلیلی، صراحت لهجه و عدم رودربایستی و مصلحت اندیشی در عمل به منویات مقام معظم رهبری و احیای فریضیه امر به معروف و نهی از منکر است.

این سایت البته در مسائل فرهنگی نیز دقت نظر و فعالیت قابل تحسینی داشته است. توجه به فرهنگ و معارف دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و نام و راه شهدا از جمله رویکردهای این پایگاه خط شکن در جبهه گفتمان انقلاب اسلامی است.

امروز مطلع شدم که به تازگی از طرف سپاه کربلای استان مازندران، لوح تقدیری به پاس تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مسئولان سایت شلمچه نیوز تقدیم شده است. ضمن تبریک به فعالان خستگی ناپذیر پایگاه شلمچه نیوز به خصوص برادر خوب و بزرگوارم جناب آقای هدایتی، از خداوند منان توفیق بیشتر در مسیر هدایت و رستگاری را برای این عزیزان خواهانم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

درود بر شلمچه نیوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">