اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عدو شود سبب خیر

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ق.ظ


دیروز قم کربلا نه، قیامت بود. تابلوی عاشورای امام هادی علیه السلام را هیئت های قم در ساعات مختلف روز به خصوص در هنگامه دلنشین عصر، به زیبایی رقم زدند. این سال ها به برکت حماقت دشمن، ارادت به این امام مظلوممان افزایش یافته است.

یکی دو گروه توریستی اروپایی که در قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها حضور داشتند از دیدن خیل عظیم جماعت عزادار به حیرت آمده بودند. زیباترین صحنه ها مربوط به واکنش زنان زائر عراقی بود که با دیدن شور سینه زنی عزادارن از جا کنده شده و به سر و سینه می زدند. زنان عراقی به زور خواهش و التماس سعی می کردند تا پرچم های مشکی منقش به نام مبارک حضرت علی النقی علیه السلام را صاحب شوند! و یا حتی المقدور دستی به این پارچه، متبرک سازند.

از همه هیئت های پرشور و حالی که دیروز در قم دسته رفتند باید تشکر کرد و البته تشکر ویژه از مداحان سرشناسی چون بنی فاطمه و هلالی که داوطلبانه به قم آمده و در خیابان های این شهر به نوحه خوانی پرداختند.

امروز پنج شهید پاکستانی مدافع حرم در قم تشییع می شوند. شمار شهدای قطعه مدافعان حرم در بهشت مصومه سلام الله علیها به پنجاه می رسد. خوشا به سعادتشان که در هیاهوی منفعت طلبی و عافیت جویی اهل دنیا، معرکه وصال را برگزیدند. انشاءلله امروز هم جوان های قمی شاهکار دیگری از حضور و ارادت خود نسبت به رهپویان حقیقی طریقت دلدادگی را نشان خواهند داد.

راستی آنهایی که باید بدانند، بدانند ما بی اعتنا به سلوک دیپلماتیک بالانشین ها، دوسالی است که در تشییع همه شهدای مدافع حرم، درست هنگام ورود به صحن آفتابی فاطمه ثانی، شعار غیرتی مرگ بر آل سعود را سر می دهیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">