اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

گروه مستشهدین و یک اقدام جهادی دیگر

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ


در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز، گروه جهادی تبلیغی مستشهدین، متشکل از طلاب بابلی مقیم قم، که پیش از این بارها با حضور در مناطق محروم شهرستان بابل به تبلیغ احکام و معارف آسمانی مکتب اسلام می پرداختند در اقدامی ابتکاری و با تأسی از سیره شهدای والامقام عرصه ایثار و رشادت، بخشی از مایحتاج و اقلام ضروری زندگی را در بین مردم محروم و مستضعف منطقه بندپی شرقی بابل توزیع نمودند. این اقدام شایسته که با استقبال مردم شریف این خطه سرافراز مواجه شد علاوه بر نمایشی از تکلیف مداری طلاب و روحانیون جوان و آتیه ساز حوزه های علمیه، می تواند الگویی برای همه گروه های مستقل مذهبی در شهر و استان و کشور محسوب شود. ضمن ارج نهادن به احیای سنّت علوی دستگیری و رسیدگی به محرومان توسط شاگردان بی ادعای مکتب ولایت، متنی که از طرف دوستان گروه مستشهدین در اختیار اشک آتش قرار گرفته را به خوانندگان عزیز تقدیم می دارم:

به نام خدا

این آرامش که انسان کمکی به دیگران برساند و شادی را بر لب های آنان بنشاند، از آن آرامش هایی است که همیشه در جان انسان ماندگار است. اینکه بخواهی آنچه داشته ای را، حتی اندکی از آن را، به دیگران بخشش کنی؛ هم خودت را بزرگ میکند و هم نیازی از نیازمندان رفع میکند.

در این راه بزرگ، تعدادی از اعضای گروه جهادی تبلیغیِ مستشهدین که چند سالی است به فعالیت های فرهنگی و نشر معارف اهل بیت مشغولند خواهان آنند تا بتوانند در این ایام منتهی به نوروزحداقل اندکی از سختی ها و محرومیت هایی که بر دوش اقشار ضعیف و کم درآمد وجود دارد  را بردارند و شادی را، حتی بسیار اندک، بر این خانواده ها هدیه کنند.

در این راه، امام جمعه ی محترم شهرستان بابل جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای روحانی وبسیج طلاب این شهرستان مشوق وحامی گروه جهادی مستشهدین بوده اند که از خداوند منان توفیق روز افزون و عاقبت بخیری را برایشان خواهانیم. 




  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">