اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

عطری در گلستان

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ


جناب آقای حسین معلم از فرهنگیان فرهیخته بابلی مقیم گرگان در وبلاگ خود نوشت:

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، پاسدار رشید اسلام «سید احسان حاجی حتم لو» در روز یکشنبه 19 بهمن در گرگان و بر روی دست های مردم شهید پرور و بسیجیان این شهر تشیع شد. 

باز در کوچه ها و خیابان های شهر گرگان عطر و بوی شهادت پیچید و آسمان هم در این روز و در ماتمش، با نم نم بارانش اشک های مردم را در خود پنهان کرد.

«سید احسان» اول یک بسیجی بود بعد پاسداری او با تفکر بسیجی رشد کرد و افتخارش این بود که یک بسیجی است. به همین خاطر دوست داشتنی بود و اخلاق حسنه در صورتش موج می زد. او پاسدار ارزشها و حریم ولایت بود. الگویی شایسته در بین جوانان بسیجی شهر و محله ی گرگانجدید بود. لبخندهای زیبا و مؤدبانه اش حکایتی از قلب آسمانی او داشت.

فرماندهی که او را در سال 81 به عضویت سپاه مشرف نمود امروز می گفت: « روزی که سید احسان به من مراجعه کرد تا عضو سپاه شود به او گفتم که باید در یگان تخریب فعالیت کنی و تأکید کردم که می دانی چه جای دشواری است! و او در جوابم گفت: «آرزوی منشهادت است خودم را آماده ی آن روز نموده ام.» و او پاسدار شد. افتخارم این است که او را جذب سپاه نمودم.»

این شهید مدافع حرم در گروه 45 مهندسی رزمی جوادالائمه(ع) سالها حماسه می آفرید در مبارزه با گروهک های تروریستی پ.ک.ک و پژاک و نیز در برقراری نظم و امنیت در مرزهای میهن اسلامی اقدامات بی بدیلی انجام داده بود. او از مدافعان حرم در کشورهای عراق و سوریه بود. این شهید والامقام و سلاله حضرت زهرا(س) در دهه ی مبارک فجر در دفاع از حرم حضرت زینب(س)  به آرزوی دیرین خود رسید.

این شهید والامقام پانزده روز قبل داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه سفر کرده بود که در روز 13 بهمن در شهر حلب توسط تکفیری ها به فیض شهادت نائل آمد. این شهید دارای سی سال سن بود و اولین شهید مدافع حرم از استان گلستان در کشور سوریه نیز می باشد.

http://hosseinmoallem.persianblog.ir/

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">