اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مذاکرات هسته ای به وزارت ورزش سپرده شود!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۶ ق.ظ


به رغم ناز و عشوه ها و سرسختی های ظاهری کارلوس کیروش و خروج او از ایران و ترک مذاکره با فدراسیون فوتبال، با پایداری و اصرار وزارت ورزش و جوانان نسبت به شروط مورد نظر خود، مربی پرتغالی در نهایت تسلیم خواسته این وزارتخانه شد و همگی بندهای شرط شده در قرارداد سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران را بی کم و کاست پذیرفت.

 این موفقیت در حالی صورت گرفت که جریان مشکوکی در رسانه های ورزشی کشور می کوشید تا فضای عمومی جامعه را نسبت به احتمال کنارگذاشته شدن کیروش تحریک نموده و با این روش فشار روانی مضاعفی را بر مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای عقب نشینی از مواضع خود تحمیل نماید.

با توجه به این که بیش از یکسال از مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 و به طور مشخص آمریکا گذشته و هنوز دستاورد محسوسی به جز تهدید و توهین بیشتر، در ازای کوتاه آمدن دولت ایران در پرونده هسته ای و حتی ویلچر نشینی جناب وزیر خارجه برای جلب ترحم طرف های مذاکره،عاید کشور نشده تا جایی که این مسئله باعث عصبانیت شخص رئیس جمهور از منتقدان و بیسواد خواندن آنان و التماس بی پاسخ از اساتید دانشگاه برای حمایت از توافق هسته ای گردید پیشنهاد می شود مسئولیت ادامه مذاکراه با اعضای 5+1 از وزارت خارجه به وزارت ورزش و جوانان منتقل شود!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">