اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

سعی کنید چیزی روی زمین نیندازید!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ب.ظ


یک وقت هایی از خودم می پرسیدم این آقا مجتبای رحماندوست، رزمنده و جانباز دفاع مقدس برای چه نماینده مجلس شده و چرا در حوادث الواقعه این سالها صدایی از او در نیامده است؟ نکند حمایت جناح موسوم به راست او را نمک گیر کرده و ...؟!

چهارشنبه گذشته رحماندوست، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطقی تاریخی برخورد بی سابقه دادگاه ویژه روحانیت با طلاب انقلابی را تقبیح کرد و خواستار عذرخواهی مسببان این واقعه تلخ  - که ثمره ای جز بدبینی جمع کثیری از نیروهای ارزشی جامعه نسبت به رویکردهای جناحی برخی مسئولان این دادگاه نداشت – گردید.

دم آقا مجتبای عزیز گرم که یکباره تمام سکوت خود را جبران نمود. این نماینده جانباز در اقدامی دیگر، جلسه ای را ترتیب داد تا طلاب مظلوم بتوانند در دیدار با نایب رئیس مجلس، حرف ها و درد دل های خود را بیان کنند. احتمال تشکیل هیئت تحقیق و تفحص برای پیگیری رفتارهای غیراسلامی بعضی مسئولان با این بخش از بدنه امت حزب الله و نیروهای خط مقدمی نظام مقدس اسلامی از سوی نمایندگان مجلس نیز وجود دارد که اخبار آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

نکته: طلاب و فضلای عدالتخواه حوزه علمیه قم سالهاست که به منظور احیای فرامین بر زمین مانده رهبر فرزانه انقلاب در ضرورت برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تا مسجد مقدس جمکران در یک ستون اقدام به پیاده روی کرده و خواهند کرد. این حرکت البته گاه با تأیید برخی از مسئولان شهری قم نیز همراه بوده است.

امسال اما با فشار استاندار معتدل قم، دادگاه ویژه – شاید بی خبر از اهداف پشت پرده سیاسی – وسط میدان آمد و برخوردهای تندی را با فرزندان امام و آقا انجام داد که هیچ گاه شهامت انجام یک دهم این رفتارها را در مواجهه با معدود روحانیون فتنه گر نداشته است. ظاهراً نماینده محترم دولت در قم بی اطلاع از پیشینه این اقدام عدالتخواهان تصور می کرد که در آستانه سفر احتمالی رئیس جمهور به قم این حرکت عدالتخواهانه به منظور مقابله با حامیان پشت صحنه دولت انجام می گیرد و از این بابت خواستار سرکوب شدید آنها شد.

حالا جای این پرسش باقی است با این که طلاب عدالتخواه به منظور گفتمان سازی فرهنگی از مطالبه رهبر انقلاب برای مقابله با اژدهای هفت سر فساد و تبعیض، در تمام هفت سال گذشته هیچ گاه وارد حوزه مصادیق نشده اند چرا با تغییر مسئولان، مدیران جدید این موضوع را به خودشان گرفتند و این تصور برایشان پیش آمد که لابد هدف از مقابله با رانت خواری باندهای قدرت و چپاولگری و استثمار، تاجران ورشکسته حامی یک طیف خاص است؟!

بیخود نیست که یک ضرب المثل قدیمی می گوید ضمیر، مرجعش را پیدا می کند. یک ضرب المثل عامیانه هم در این باره می گوید فحش را که روی زمین بیندازی صاحبش می آید و آن را بر می دارد!!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">