اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

علم گفتمان انقلاب، برافراشته خواهد ماند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ب.ظ


جلسه این هفته بصیرت در مسجد ولایت بابل که یکشنبه 24 فروردین بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود باز هم به مبحث اقتصاد مقاومتی و ضرورت های فرهنگی کشور که از دغدغه های مقام معظم رهبری است اختصاص یافته است. علت استمرار این بحث در سلسله جلسات بصیرت که توسط انصار حزب الله شهرستان بابل برگزار می شود اهمیت این موضوع از نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و لزوم برجسته نمودن این رویکرد در سطح جامعه است. علت دیگر، بررسی راهکارها و بایسته های پیشرفت در اقتصاد و فرهنگ از منظر صاحب نظران مختلف و طرح دیدگاه های متعدد به منظور پختگی بیشتر در ابعاد اجتماعی این حرکت سازنده و تبیین وظایف مردم و مسئولان می باشد.

میهمان این هفته حزب الله بابل، حجت الاسلام پوراکبر مدیر مدارس علمیه این شهر است. نسلهای دوم و سوم انقلاب در بابل خاطراتی فراموش ناشدنی از این چهره انقلابی شهر خود به یاد دارند. هیچ گاه نمی توان فریادهای عدالتخواهانه این روحانی جانباز و رزمنده جبهه های ایران و لبنان را به خصوص در ایام انتخابات مجلس پنجم که رعشه بر اندام باندهای مافیایی قدرت و ثروت در شهر و استان می انداخت به راحتی فراموش کرد. تحلیل های سیاسی منحصر به فرد ایشان نیز نقل محافل فکری شهر بود. حجت الاسلام پوراکبر مدتی را برای تصدی امامت جمعه یکی از شهرهای کشور از دیار خود دور ماند اما همواره پیگیر فراز و نشیب های سیاسی و اجتماعی شهر خود بود.

بازگشت این روحانی مبارز واقعی به شهرستان بابل، بارقه ای از امید برای محوریت ایشان در میان جریان های ارزشی شهر را دامن زد. شاید بتوان گفت بالاترین انتظار امت حزب الله از حجت الاسلام پوراکبر برافراشتن دوباره عَلََم مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض در سطح استان مازندران و پرچمداری گفتمان اصیل اسلام ناب محمدی (ص) است. خروش انقلابی این عالم وارسته انشاءالله یک بار دیگر لانه های عنکبوتی باندهای چپاولگر بیت المال و منافقان نان به نرخ روز خور را ویران خواهد ساخت، بِاِذن الله تعالی. در استقبال از انتخابات مجلس خبرگان، به منظور خنثی سازی نقشه های شومی که رقبای فتنه گر گفتمان انقلاب اسلامی در سر می پرورانند، امید است حضور این دانشمند فرهیخته را نیز در جمع نامزدهای اصلح استان مازندران در این دوره شاهد باشیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">