اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

یک درخواست از محضر حجت الاسلام رسایی

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ب.ظ


برادر بزرگوار، جناب حجت الاسلام حمید رسایی سلام علیکم

محکومیت حضرتعالی به زندان و شلاق به خاطر نگارش مقاله ای در انتقاد از علی لاریجانی را تبریک عرض می کنم. درخواست حقیر از شما این است که بزرگواری نموده با چشم پوشی از حق خود، به رأی صادره اعتراض نکرده و طعم تلخ شلاق را احلی من العسل بدانید.

شما که خود عمری را در راه احیای گفتمان عدالتخواهی سپری کرده اید بهتر می دانید که اجرای حکم شلاق به خاطر انتقاد از رئیس یک قوه، در زمانه ای که زیر سؤال بردن نص کلام وحی در روزی نامه ها آزادی بیان نامیده می شود، چه اثر شگرفی را می تواند برای استمرار و تقویت جنبش های عدالتخواهانه به دنبال داشته باشد.

لازم است تاریخ بداند چه بر سر علمداران اسلام ناب آمده است. بگذارید تاریخ خود قضاوت کند چرا در حالی که معدود روحانیونی که در فتنه شوم 88 حضور میدانی و فیزیکی داشتند – مانند ایازی و سلیمانی و ادیب – آزادانه به فعالیت های سیاسی خود ادامه می دهند، علی اکبر محتشمی پور که با راه اندازی کمیته جعلی صیانت از آراء، جرقه اتهام به نظام مظلوم اسلامی ایران را زد از گل نازک تر نشینده است، شبه روحانی عصبی تهران یعنی هادی غفاری به خاطر توهین به آقا بازخواست نشده است، اما حمید رسایی به دلیل انتقاد از علی لاریجانی شلاق می خورد؟!

همین که در تاریخ بنویسند علی لاریجانی نامه ای سرگشاده نوشت و از قوه قضائیه خواست تا فاطمه هاشمی را به خاطر توهین به او محاکمه نکرده و مورد بخشش قرار دهد اما در جریان پرونده شما سکوت کرده است، برای آنچه که می خواهیم کفایت می کند. همین که در تاریخ نوشتند کسی که به فائزه هاشمی توهین کرد به نُه ماه زندان و شلاق محکوم شد ولی فائزه به خاطر وهن به نظام فقط شش ماه زندانی گردید، پیام ما را به تاریخ می رساند.

وقتی پس از یکشنبه سیاه مجلس، روزنامه کیهان این پرسش بی پاسخ را طرح کرد که چرا سعید مرتضوی بلافاصله بعد از آن ماجرا یک روز بازداشت شد ولی فاضل لاریجانی حتی احضاریه هم دریافت نکرد، جای خوشحالی دارد!

وقتی تاریخ ببیند مردمی ترین و پرکارترین رئیس جمهور ایران به اتهام افزایش تصادفات جاده ای! و عدم تبدیل شهری به شهرستان محاکمه می شود اما قانون شکنی های دو رئیس جمهور پیش از او نادیده انگاشته می شود تا جایی که وابستگان خاندان هاشمی و خاتمی – مانند عفت مرعشی که مردم را به شورش دعوت کرد و محمدرضا خاتمی که نقش کلیدی در فتنه داشت - نیز از تعقیب قانونی معاف می شوند، می فهمد چه بر سر انقلاب آمده است.

جناب رسایی! شما شلاقتان را نوش جان کنید و بدانید همان طورکه در ابتدای انقلاب، گردن کشان و محتکران و... را مقابل مصلاهای نمازجمعه شلاق می زدند دور نیست روزی که شما و امثال شما را برای تنبّه سایر عدالتخواهان غیر معتدل در ملأعام، مثلاً مقابل پارک لاله! شلاق بزنند. شما که تاریخ خوانده اید بهتر می دانید مگر کسی گمان می کرد اندکی پس از مانور قدرت مرجعیت در جریان تحریم تنباکو، روزی برسد که یک مجتهد بزرگ عالم شیعه را در ملأعام اعدام کنند و نه تنها مردم عادی بلکه بعضی طلبه ها هم اعدام شیخ را به هم تبریک بگویند؟!

شلاق خوردن شما همان نفع را برای جریان عدالتخواه به همراه خواهد داشت که شهادت شیخ فضل الله برای اعتلای اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال داشته است. بگذارید اگر قرار شد سالها بعد، عده ای در نقطه ای از دنیا جریانی عدالت طلب را به راه بیندازند از پیش، چاره ای برای آسیب های احتمالی حرکت خود اندیشه کنند.

شما روحانی عدالتخواه شمالی، وارث شیخ فضل الله نوری و میرزا یونس جنگلی، به نسل های آینده تاریخ ثابت کنید که چوبه دار خویش را به دوش کشیدید و ذکر نورانی " فیا سیوف خذینی " را سر دادید تا عَلَم اسلام خمینی بر زمین نمانَد.

انّا انشاءالله بکم لاحقون

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">