اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آخرین اخبار پرونده صادق کیان نژاد امیری

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۱ ب.ظ


با توجه به عدم اعتنای امام جمعه محترم امیرکلا - که تجربه گرانسنگ سالها فعالیت در ارتش جمهوری اسلامی را داشته است – نسبت به توصیه های دلسوزانه چهره های مختلف امت حزب الله مبنی بر ضرورت حل مناقشات درونی خانواده انقلاب از طریق مجاری غیرقضایی و پیشگیری از ایجاد تنش و شکاف در بدنه جامعه دینی، جمعی از بسیجیان استان مازندران فعالیت رسمی خود را برای حمایت از صادق کیان نژاد امیری، جوان عدالتخواه و آزاداندیش شهرستان بابل که به اتهام نقد امام جمعه امیرکلا دادگاهی شده است آغاز کرده اند. وبلاگ اشک آتش2 درصدد است آخرین خبرهای پیرامون این موضوع را به اطلاع خوانندگان عزیز برساند:

1- نشریه بنیان که توسط جمعی از نویسندگان بسیجی استان مازندران در تیراژی گسترده منتشر می شود در شماره اخیر خود مطلبی را به حمایت از صادق کیان نژاد اختصاص داده است. بنیان علاوه بر نمازجمعه های بابل، قائمشهر، ساری و.. در نمازجمعه این هفته تهران نیز توزیع گردیده تا گامی در جهت ملی شدن ماجرای شکایت از یک جوان عدالتخواه برداشته شود.

2- شنیده شده سی دی حاوی فایل صوتی سخنان صادق کیان نژاد و پرسش او از امام جمعه امیرکلا که اثباتی بر عدم توهین وی نسبت به نامبرده است آماده توزیع در بین طلاب و روحانیون شهرستان بابل مقیم در حوزه علمیه قم گردیده است.

3- بر اساس اخبار موثق، طوماری محرمانه از سوی عده ای از چهره های سرشناس بسیجی شهرستان بابل به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه ارسال گردیده که از محتوای آن اطلاع دقیقی در دست نیست.

4- یکی از فضلای امیرکلایی مقیم قم در نامه ای خطاب به صادق کیان نژاد امیری به وی توصیه کرده سلام نظامی را یاد بگیرد!!

5- یکی از نویسندگان خوش ذوق امیرکلا در اقدامی ابتکاری مشغول جمع آوری حواشی نمازجمعه امیرکلا از بدو تأسیس تا کنون است. این نویسنده تلاش دارد با انتشار کتابی، نقش وحدت آفرین نمازجمعه را به عنوان یک هدف اخلاقی و اجتماعی مورد بررسی قرار داده و مضرات اجتناب از آن را با بهره گیری از وقایع نمازجمعه امیرکلا در اختیار ائمه جمعه سراسر کشور قرار دهد. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

.

رهبری

من معتقدم که جوان مملکت بایستى در همه میدانها حضور و آمادگى داشته باشد؛ منتها با انضباط... مگر من بارها نگفته‌ام در اجتماعات کسانى که مخالفند، هیچ کس نباید رفتار خشونت‌آمیز داشته باشد؛ چون این، دشمن را خوشحال مى‌کند. بارها ما این حرف را گفتیم، چرا گوش نکردند؟! چرا گوش نمى‌کنند؟! حتّى اگر یک حرفى که خون شما را به جوش مى‌آورد به زبان آورند - مثلاً فرض کنید اهانت به رهبرى کردند - باز هم باید صبر و سکوت کنید. اگر عکس مرا هم آتش زدند و یا پاره کردند، باید سکوت کنید.

صادق خان؟خدا به تو بصیرت بده که پایت را خیلی بیشتر از حد مجاز بلند کردی .وحتی از رهبری هم پیشقدم تر شدی.چطور در محضر خداوند جواب میدهی که اهانت هایی که به امام جمعه کردی را برای کسی بازگو نمی کنی ولی اون قسمت که بقول خودت محترمانه تر در خصوص همراهی شجاعیان ملعون با امام جمعه انتقاد کردی را به گوش همه عالم رساندی؟.......این هم از مدعیان به ولایت ونظام.......... خدایا تو خود شاهدی چه کسانی به اسم دین تیشه به ریشه اسلام میزنند .از افراطی گری های امثال صادق و... خون شهدا بجوش می آید.خصوصا در قضیه امام جمعه دروغگویی مثل صادق ندیدم .که دریک فایل صوتی که خودش درست کرده وحقیقت هم دارد .اما چه حقیقتی ؟ قسمت توهین را حذف کرده وفقط قسمت انتقاد را قرار داده که اظهار کرده من توهین نکردم وانتقاد سالم کردم......باصدای بلند گفتنه: ما پشت سر شما نماز نمیخانیم..ماشما را عادل نمیدانیم و......به امام جمعه یک شهر آیا توهین نیست؟شما اینطور در جمع مردم شخص اول شهر را اینگونه توهین کردن را توهین نمیدانید؟ خدا راهم در نظر بگیرید که چکاره هستید به یک امام جمعه شهر در جمع مردم انتقاد کنید؟ وبه اصطلاح  دین خودتان  انتقاد سالم میگویید؟الله عالم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">