اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حمایت جانانه مسئولان از آمر به معروف!!!!!!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

به گزارش بولتن نیوز به نقل از جام نیوز؛ شب گذشته  روحانی جوانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده بود توسط پلیس110  دستگیر شد.


ماجرا از این قرار است که  یکی از روحانیون اهوازی که در مسیر بازگشت از حوزه علمیه قرار داشت با مشاهده اقدام منکر و شنیع یک دختر و پسر در کنار شلوغترین پارک اهواز  و در انظار عمومی ،اقدام به تذکر لسانی و نهی ازاین اقدام زننده می کند.


در پی تذکر  روحانی اهوازی این دختر و پسر  طی تماسی با مامورین پلیس  خواستار برخورد با این آمربه معروف  وناهی ازمنکر می شوند.


مامورین پلیس نیز طلبه اهوازی  را بازداشت و به نزدیکترین کلانتری مربوطه منتقل می کنند.


پس از دستگیری این روحانی جوان تعدادی از طلاب اهوازی اقدام به تجمع در مقابل کلانتری کرده و خواستار آزادی این آمر به معروف می شوند.


گفتنی است پس از اطلاع برخی از دلسوزان ومقامات ارشد انتظامی اهواز این طلبه اهوازی آزاد می شودولی متاسفانه به دلیل شکایت خصوصی این روحانی با تشکیل پرونده در دادگاه مواجه می شود.

 

در همین زمینه معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی توضیحاتی ارائه کرد:

با توجه به انتشار خبر دستگیری روحانی اهوازی در اهواز لازم است این رسانه محترم نکات ذیل را مورد توجه قرار دهد:

1- فرد دستگیر شده در زمان دستگیری ملبس به لباس روحانیت نبوده است لذا مامورین انتظامی از کسوت این فرد آگاهی نداشته اند.

2-دلیل حضور پلیس 110در صحنه تماس تلفنی با این یگان بوده است که شهروندی با ذکر مطالبی از این فرد شکایت کرده است لذا بر اساس وظیفه ذاتی پلیس شخصی که از او شکایتی صورت گرفته دستگیر شده است.

3-علی رغم حل و فصل این مساله در محل کلانتری منطقه مربوطه به دلیل وجود شاکی خصوصی پرونده این فرد به دادگاه منتقل می شود تا در آن محل صالح مورد بررسی قرار گیرد.

اشک آتش:

 خود مردم باید وارد بشوند . خود مردم باید نهی کنند . البته دولت ، مجلس شورای اسلامی ، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ، موظفند که ناهی از منکر را پشتیبانی کنند. مقام معظم رهبری 29/7/71

احمدی مقدم 25/6/92: اگر مردم با امر به معروف و نهی از منکر به صورت رفتاری و لسانی تذکری دادند و با آنان برخورد شود نیروی انتظامی به طور طبیعی موظف به حمایت است، زیرا این مسئله فریضه ای دینی و واجب است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">