اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فتنه ولایتی را فراموش نخواهیم کرد

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۰ ب.ظ


یکی از اصلی ترین بازنده های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، علی اکبر ولایتی بود.

این متخصص اطفال که با پیروزی انقلاب سر از سیاست درآورد و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با مساعدت صدا و سیما در زمره مورخین نیز درآمد در حالی پا به عرصه رقابت ها گذاشت که عهد بسته بود در صورت اثبات مقبولیت دیگر همپیمانان خود یعنی آقایان حداد و قالیباف به نفع آنها کنار بکشد. او این کار را نکرد تا این حدیث گوهربار را دگربار بر سر زبان ها بیندازد: لا دین لمن لاعهد له

ولایتی با این که می دید حضورش در بین نیروهای حزب الله تفرقه انداخته است اما باز هم حاضر به کناره گیری از رقابت ها نشد. این رویکرد در حالی است که ایشان در سال 84 با ورود رئیس خود اکبر هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات، از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داده بود.

علی اکبر ولایتی در آخرین مناظره هشت کاندیدا شکست سختی خورد و از چشم بسیاری از جوانان حزب الله افتاد. او متکبرانه به حدادعادل که سال ها رئیس یک قوه بود تاخت و او را ناآشنا با عالم سیاست قلمداد کرد. ولایتی برخلاف نظر مقام معظم رهبری، نقطه قوت دولت احمدی نژاد یعنی سیاست خارجه را به چالش کشاند و رابطه با کشورهای آمریکای لاتین را به سخره گرفت. جالب است خود ایشان در زمان ماجرای میکونوس و تحریم سیاسی ایران از طرف اروپا، دائم به کشورهایی مانند بورکینافاسو و... سفر می کرد تا نشان دهد ایران در عرصه بین المللی منزوی نیست.

بدترین شکست ولایتی در مناظره معروف جایی بود که با تمسک به دروغ، مذاکره آلماتی2 را وارونه جلوه داد و با پاسخ دندان شکن سعید جلیلی مواجه شد.

ولایتی تا قبل از این ماجرا حتی نزد کسانی که قصد رأی دادن به او را نداشتند از محبوبیت برخوردار بود؛ اما خودش خواست نشان دهد اگر پای نفسش وسط بیاید انسان خودساخته ای نیست و حاضر است برای رسیدن به قدرت برخی حریم ها را نادیده بگیرد.

همه این موارد یک طرف، زخم زبان هایی که بچه های حزب الله به خاطر ندانم کاری ایشان از دست دشمنان انقلاب تحمل کردند طرف دیگر. این روزها خیلی ها به ما تیکه می اندازند که مشاور عالی رهبر انقلاب چه راحت حقایق را تحریف می کند! البته پاسخ آنها مشخص است. چرا که مواضع قاطع و اصولی رهبر عزیزمان بارها نشان داده که ایشان با استفاده از منابع مختلف خبری، ضمن اشراف کامل به مسائل جاری در داخل و خارج کشور، هیچ گاه تحت تأثیر القائات دوست و دشمن قرار نگرفته اند.

تنها لطف حضور ولایتی در این دوره از انتخابات، نشان دادن وزن اعتبار و مقبولیت اجتماعی حامیان متشرعش بود، والسلام.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">