اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برسد به: خانم مرمر فیروزپور

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ


خانم مرمر فیروزپور در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر بابل نیز توانست با آرایی بالا اعتماد مردم را به خود جلب کند. ایشان با بیش از ده سال حضور در شورای شهر، در حال حاضر قدیمی ترین عضو این شورا محسوب می شود.

به خاطر دارم سال ها پیش وقتی این بانوی جوان بابلی پا به عرصه رقابت های شورای شهر گذاشت، سن کم و نوع پوشش وی که با عرف بانوان این شهر تفاوت داشت، او را به یکی از جنجالی ترین نامزدهای آن دوره تبدیل کرد. مدتی بعد، پس از ورود ایشان به شورا، بر همگان مشخص شد که خانم فیروزپور چه از نظر نگرش سیاسی و چه از منظر نوع پوشش، همواره در چارچوب قانون و شرع مقدس حرکت نموده و جای هیچ گونه نگرانی را برای اقشار متدین دارالمومنین باقی نمی گذارد.

برخلاف آن چه که تصور می شد خانم مرمر فیروزپور یک دختر جوان جویای نام نبود که به صرف فعالیت در چند نشریه محلی، دچار بلند پروازی شده و دنبال کسب وجهه اجتماعی باشد. تعریف و تمجیدها از فعالیت های خستگی ناپذیر و خدمات بی شائبه ایشان نسبت به شهروندان هر روز بر سر زبان ها می افتاد و خاطره ای خوش از حضور یک بانوی مسلمان در عرصه خدمت رسانی را بر صفحات تاریخ این شهر نقش می زد. اینجانب خود بارها شاهد بوده ام که بسیاری از صاحب نظران متدین و چهره های مذهبی شهر از خدمات ایشان تمجید نموده اند. البته بر این باورم که خوب است این نوع تقدیر و تمجیدها از باب من لم یشکر المخلوق، جلوه ای مشهود پیدا کند.

از زندگی شخصی و خدمات بی چشمداشت وی به یکی از نزدیکان بیمارش نیز تعریف هایی شنیده ام که شاید ایشان از علنی شدن آن رضایت نداشته باشد.

الغرض؛

یک عضو شورای اسلامی شهر باید دارای سه ویژگی باشد تا حضور و خدمت خود را به مرحله کمال برساند. یک ویژگی، ضرورت پاکدستی است. الحق و الانصاف باید اذعان کرد که به شهادت بسیاری از نهادهای نظارتی، خانم فیروزپور در گیر و دار شائبه ها و شبهات مالی برخی اعضای شورای شهر که گاه دامنه آن چهره های مدعی زهد را نیز در بر می گرفت، یکی از پاک ترین و سالم ترین اعضای شورای اسلامی این شهرستان محسوب می شود.

ویژگی دوم کار و تلاش صادقانه است که به شکر خدا از صفات برجسته خانم فیروزپور شمرده می گردد.

ویژگی دیگری که باید در همه خادمان ملت موج بزند داشتن روحیه انقلابی است. گاه شنیده شده است که خانم فیروزپور در قبال پرسش برخی مخاطبان خود درباره ماجرای معروف و تأسف آور اختلاس و ارتشای چند نفر از اعضای شورای شهر، این گونه اظهار داشته که توجه به این مسائل وظیفه او نبوده و این جنس از امور ربطی به وی نداشته و عیسی باید به دین خودش باشد و موسی نیز همچنین و...

شایید لازم باشد برای این خواهر ارجمند توضیح داده شود که آموزه های دین با تکالیفی چون امر به معروف و نهی از منکر دیگر جایی برای وجود چنین ادبیاتی باقی نگذاشته است. عضو شورای شهر قطعا امین مردم شمرده می شود و مردم حق دارند که از او انتظار داشته باشند در قبال چپاول و نادیده انگاشتن حقشان سکوت و بی تفاوتی را کنار گذاشته و از طریق مجاری ذی ربط، از حقوق شهروندان دفاع نماید.

تردیدی نیست که تقویت روحیه انقلابی در کنار دیگر اوصاف درخشان این بانوی بزرگوار، می تواند خانم مرمر فیروزپور را به عنوان یکی از ماندگارترین مفاخر شهرستان بابل و به مانند الگویی برای همه زنان ایران اسلامی قرار دهد.

ضمن تبریک به خاطر موفقیت خانم فیروزپور در جلب اعتماد عمومی، برای ایشان در همه عرصه های زندگی آرزوی توفیق روزافزون دارم.


تکمله: یکی دو ساعت پس از انتشار مطلب فوق، توضیحاتی در خصوص بند آخر این نوشتار از سوی یکی از مسئولان سیاسی و نظارتی شهر به اطلاع این جانب رسید که در جای خود مهم و باعث خوشحالی است. بر اساس فرموده ایشان، خانم فیروزپور اگر چه در ظاهر با هدف صیانت از حیثیت شهر، مواضعی مانند آن چه بیان شد را در انظار عموم طرح نموده ولی در واقع شخص ایشان بیشترین نقش را در اصلاح برخی مصوبات سودجویانه و رویکردهای منفعت طلبانه تعدادی از اعضای شورای شهر داشته که بسیار موثر و حائز اهمیت بوده است.

 با توجه به وثاقت گفتار آن عزیز، این جانب ضمن پوزش از این بانوی فرهیخته، امیدوارم خداوند توفیق بیشتری را در ارائه خدمت خالصانه به بندگان خود نصیب ایشان گرداند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">