اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برسد به: محمدحسین منصف

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ


حسین منصف ویژگی های منحصر به فردی داشت که باعث شد بسیاری از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر در این دوره از انتخابات شوراها گرد او جمع شده و با تبلیغاتی اندک و ناقص، زمینه ورود قاطعانه او به جمع اعضای شورای اسلامی شهر بابل را فراهم آورند.

دو ویژگی منحصر به فرد حسین منصف، یکی ایده و اراده فرهنگی اوست که بارها با ابداع و راه اندازی کاروان های پیاده حرم امام و راهیان نور درون شهری و استانی و برپایی نمایشگاه های متعدد فرهنگی و انتشار کتب و نشریات متعدد و... به منصه ظهور رسیده است.

دومین ویژگی این آزاده سرافراز، روح آزادگی او در مواجهه با کژی ها و ضعف های مسئولان و ناکارآمدی مدیران و... است که در چنین مواقعی هزینه عمل به تکلیف امر به معروف و نهی از منکر را بارها به جان خریده و تا پای بازداشت و تهدید و ضرب و شتم و تطمیع و... جلو رفته است.

حسین منصف یک بسیجی ولایی امتحان پس داده است که ایستادن پای او افتخاری برای دوستان همراهش محسوب می گردد.

موفقیت حسین منصف در انتخابات شورای شهر بابل را تبریک می گویم و برایش آرزوی توفیق روز افزون دارم.

حسین فراموش نکند که جزو معدود اعضای شهری شورای شهر بابل است که خاستگاه حقیقی اش محفل نورانی امت حزب الله می باشد. امید است او در مدت چهارساله حضور در شورای اسلامی شهرستان بابل با حوصله ودرایت خویش، منشأ خدماتی ماندگار برای شهر غبار گرفته بابل گردد.

حسین فراموش نکند کسانی که با هزینه های ده ها میلیونی خود و اطرافیانشان وارد شورا شده اند درصدد جبران مخارجشان برخواهند آمد. کوتاه کردن دست غارتگران، مطالبه حامیان منصف است که البته باید با متانت و تدبیر و پرهیز از شتاب زدگی به ظهور برسد.

امید است تجربه حضور یک نیروی انقلابی در شورای شهر آن قدر شیرین باشد که در دوره های بعد شاهد انتخاب سیزده حسین منصف توسط مردم متدین دارالمومنین باشیم. انشاءالله.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">