اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برسد به: حسین حسین زاده نوری

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ


حسین یکی از جوان ترین نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بابل بود. فعالان عرصه مجازی او را با وبلاگ فرزند کاوه آهنگر می شناسند.

حسین بی اغراق بابرنامه ترین کاندیدای شورای شهر بود. تصمیم رسمی او برای ورود به عرصه انتخابات دیر اتخاذ شد. با این وصف دوستان کم سن و سالش او را تنها نگذاشتند و به رغم تمام کاستی های مالی و تبلیغاتی، آرای قابل توجهی را برایش به دست آوردند.

کسب چنین رتبه ای با توجه به حجم اندک تبلیغات وی در مقابل جایگاه اسمی برخی رقبای معروف اما ناکام او بسیار حائز اهمیت می باشد. 

حسین لابد به خاطر دارد که در بدو ورود به این عرصه بیش از آن که درصدد پیروزی بر رقبا باشد در پی بهره گیری از فرصت های ارتباطی با شهروندان بود تا بتواند ایده ها و نظرات اصولی خود در حوزه کارآمدی مسئولان شهری را به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه ترویج کند.

یکی از ارزشمندترین تجربیات حسین، ضرورت بی اعتمادی به کانون های قدرت و ثروتی است که تحت لوای دیانت و اصولگرایی، به خاطر منافع باندی شان گاه ممکن است بچه های بسیجی را مثلا پای یک ورزشکار دوپینگی و مهندس رشوه خوار و... فدا کنند.

به حسین حسین زاده نوری تبریک می گویم و امیدوارم تجربه به دست آمده از این دوره انتخابات را پشتوانه اراده مستحکم خویش برای خدمت رسانی به مردم در دوره های بعد قرار دهد.

حسین البته فرصت دیگری را نیز در اختیار دارد. او نباید بگذارد تجمع ارزشمند و صمیمانه دوستان جوانش به راحتی دچار گسست شود. او می تواند با بهره گیری از این ظرفیت، محفلی تأثیرگذار از جوانان بسیجی  شهر را در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بنیان نهاده و گامی ماندگار را در پرورش نیروهای مستعد مدیریت شهری و کشوری بردارد. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">