اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نفدیک یامحمود

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ق.ظ
598 به نقل از بولتن نیوز: آنچه که در عرف سیاسی کشورمان مرسوم است از این قرار است که پایان دوران مدیریت هر شخص به طر معمول به تخریب او-حال چه درست یا غلط- اختصاص دارد.

محمود احمدی نژاد نیز به عنوان کسی که از نخستین روزهای ریاست جمهوری خود با چالش روی کار آمد نه تنها از این قاعده مستثنی نیست بلکه موج تخریب ها و داوری ها در آستانه پایان 8 سال ریاست بر قوه مجریه وسط او به اوج رسیده است.

اما خالی از لطف ندیدیم زمانی که دور، دور کوبیدن یک شخص است اندکی از خوبی های او نیز بگوییم و یادآوریم شویم که چه خصوصیاتی از احمدی نژاد موجب اقبال شگرف مردمی به او شد.

عکس های زیر مربوط به دیدار احمدی نژاد با مهمانان خارجی مراسم سالگرد امام خمینی در چند روز است که همانطور که در تصاویر مشخص و واضح است، شوق و اشتیاق فراوانی در میان حضار برای دیدن رئیس جمهور دیده می شود.


















این عکس ها شباهت فراوانی با عکس هایی دارد که در سال های نخستین ریاست جمهوری احمدی نژاد با مردم ایران زیاد به چشم می خورد اما به راستی چرا هنوز این جماعت خارجی هنوز هم احمدی نژاد را دوست دارند؟ هنوز هم برق اشتیاق در چشمان آنها فریاد می زند!

یکی از خصوصیات احمدی نژاد که روح دوباره را به مشتاقان آرمان های امام خمینی در داخل و به امت اسلام در سراسر امت اسلام دمید، جسارت و شجاعتی بود که از ایشان در بیان آرمان های انقلاب اسلامی ئ ارزش های امام خمینی در سطح بین المللی دیده شد.

هنوز هم نخستین سخنرانی احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و آغاز طوفانی او با ندای «اللهم عجل لولیک الفرج» در گوش جهانیان و امت اسلام طنین انداز است.

طرح مسئله هلوکاست و جهان بدون صهیونیزم از جمله دیگر ابتکارات احمدی نژاد بود که موقعیت اسرائیل و رژیم صهیونیستی را به شدت در عرصه جهانی متزلزل کرد و نشان داد که ادعای آزادی بیان از سوی غربی ها کاملا یک شعار است.

استقبال شگفت انگیز از او در کشورهایی چون ترکیه، لبنان، مصر و سایر بلاد اسلامی و سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» در هنگام استقبال از احمدی نژاد، استقبال از یک شخص نبود بلکه مردم این کشورها مجددا آرمان های بزرگ امام خمینی را در عرصه سیاست خارجی از او دیدند و مشتاقانه به سمت او آمدند و البته همچنان هم این شعارها در سیاست خارجی این دولت قابل مشاهده است.

این شوق و اشتیاق نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی چراغ و نقشه راه خوبی برای سایر نامزدهای ریاست جمهوری است که بدانند مقبولیت جمهوری اسلامی نزد سایر کشورهای اسلامی در گرو طرح شجاعانه و استقامت بر آن است و تعبیر و تفسیر عملی این تعبیر است که به کسی رای دهید که مصداق آیه شریفه«ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» باشد.

رئیس جمهور ما هرکه باشد تنها در صورتی می تواند در قلوب امت اسلام جایی برای خود بیابد که مصداق استقامت بر آرمان های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی باشد و از طرح آن بیمی د دل نپروراند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">