اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آیا دکتر جلیلی بازهم زیرکانه عمل خواهد کرد؟

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

ابتدای ورود سعید جلیلی به رقابت های یازدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری، بسیار هوشمندانه بود.

او به رغم اصرار بررخی جبهه ها و ائتلاف های سیاسی، حاضر نشد زیر علم هیچ گروهی برود تا در صورت پیروزی در انتخابات، منّت گروه ها و جریان ها بالای سرش نبوده و مجبور به تمکین از باج ستانی آنها نباشد. سعید جلیلی به خوبی می داند که اگر وامدار گروهی باشد و نتواند تمایلاتشان را ارضا کند دیر یا زود سیل انگ های ضد و نقیضی چون ارتباط با فراماسونی و انجمن حجتیه و مجاهدین خلق و رمالی و جادوگری و... نصیبش خواهد شد!

نحوه ورود سعید جلیلی به عرصه رقابت ها زیرکانه بوده است اما باید دید این کاندیدای تربیت شده مکتب ولایت، تا انتهای رقابت هم خواهد توانست زیرکانه عمل کرده و پرچم گفتمان اصیل اسلام ناب را به دوش بکشد؟

این روزها برخی صاحبان سیاسی مکنت در جریان راست سنتی و تعدادی از هم صنفان سابق شهردار تهران و سهامداران بانک های الف و ث و... تلاش دارند تا در پناه توجیه تکراری به اصطلاح نجات اصولگرایی، جلیلی را وادار به کناره گیری به نفع همشهری رقیب خود یعنی باقر قالیباف کنند.

نکته دیگری که سعید خان باید به آن توجه داشته باشد گفتار انقلابی در تبلیغات انتخاباتی است. ویژگی حضرت محمود حفظه الله در سال 84 که باعث جلب دلهای مردم به سمت او گردید بیانات پرحرارت در دفاع از اصول و مبانی انقلاب و اسلام بود. متأسفانه بسیاری از نگاه ها به زبان و گفتار افراد است. این خطر وجود دارد که برخی رقبای ناکارآمد جلیلی و و مدعیان پوشالی گفتمان جهاد و انقلاب، با بهره گیری از تکنیک های شعاری و روانی خود بتوانند به راحتی از پس اجرای استراتژی فریب برآمده و گوی سبقت را از سایر کاندیداها بربایند.

مردم به دنبال سرچشمه زلال معارف اسلام و انقلاب هستند ولی ممکن است جویبارهای مصنوعی و سراب های فریبنده، آنها را از مسیر دستیابی به مسیر حق منحرف سازد.

خلاصه حرف ما برای جلیلی عزیز فقط یک توصیه است: در تبلیغات انتخاباتی خود هم یک انقلابی باش نه دیپلمات! خر ما برای سعید جلیلآ

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">