اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مردی از جنس نور!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ق.ظ

 

فعالان عرصه مجازی به خصوص در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اغلب با "فرزند کاوه آهنگر" آشنایی دارند. حسین حسین زاده نوری مدیر این وبلاگ فاخر است که مطالب متنوع وی به خصوص از زاویه ای خاص و هنرمندانه که گاه همراه با چاشنی طنز است همواره در مسیر احیای گفتمان عدالت و تقابل شجاعانه با پرچمداران جبهه زر و زور و تزویر بوده است.

حسین حسین زاده نوری که برخاسته از خانواده ای ایثارگر و انقلابی است و دلداده طریقت وصال و شهادت، به قول سید مرتضی آوینی از قبیله ای است که نور می خورند و نور می آشامند. او از جمله جوانان صاحب فکری است که ایده ها و نظرات فرهنگی خود را تنها در حیطه زبان و قلم محصور نساخته و در عمل نیز با مدیریت ابتکاری خود در پایگاه ها و هیئت های مختلف، توانسته است خلاقیت هایش را به اثبات برساند.

ظهور شخصیت امثال این شاعر ارزشی، ورزشکار جوان و بسیجی فکور و فرهیخته را باید از برکات جمهوری اسلامی دانست.

حسین حسین زاده نوری هم در انتخابات شورای اسلامی شهر بابل ثبت نام کرده است تا به نمایندگی از قشر جوان و دانشجو، مطالبات بر زمین مانده اسلام انقلابی را به سهم خود طرح نموده و نشان دهد که هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد – برخلاف آن چه که در مخیله شیاطین پروده شده – نسل نوپای این مرز و بوم، قدر میراث گرانسنگ خمینی کبیر ره و یاران کربلایی اش را بهتر شناخته و در مسیر تحقق آرمان های شهدا انقلابی تر و پرخروش تر از نسل های پیشین وارد صحنه خواهد شد.

فکر می کنم برای آن که در بین ده ها کاندیدای مدعی حضور در شورای شهر، بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم باید نگاهی موشکافانه به برنامه های آنها بیندازیم. برنامه با شعار تفاوت دارد. نگاه تحلیلی به برنامه های نامزدها عمق نگرش آنها نسبت به جایگاه شوراها را نشان می دهد.

پیشنهاد می کنم از حسین حسین زاده نوری هم برنامه هایش برای عضویت در شورا اسلامی شهر را جویا شوید. از الان می توانم به شما وعده بدهم که دست حسین از این بابت حسابی پر است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">