اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تبریک به حجت الاسلام رسایی!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ

 

لابد شما هم در خبرها خوانده اید که حجت الاسلام حمید رسایی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی حکمی از سوی دادگاه ویژه روحانیت به یک سال ونیم حبس، توقیف نشریه و یکسال ممنوعیت از فعالیت های مطبوعاتی محکوم شده است. البته این حکم هنوز قطعی نیست و احتمال نقض آن در مرحله تجدیدنظر بسیار فراوان است.

صدور چنین حکمی که بی توجه به نگاه مثبت هیئت منصفه دادگاه صادر شده را باید به فال نیک گرفت. حتی اگر بپذیریم در موارد مطرح شده از سوی شکات، حجت الاسلام رسایی و نشریه وی مرتکب تخلفی شده باشد صدور این حکم، در قبال تسامحی که نسبت به روحانیون فتنه گر نشان داده شده، عجیب و قابل تأمل می باشد. من این حکم را به فال نیک می گیرم و معتقدم این برخوردها نشان می دهد این روحانی خط شکن عرصه جنگ نرم، مسیری درست را انتخاب کرده است.

برای حجت الاسلام رسایی آرزوی توفیق دارم و امیدوارم با روحیه ای مضاعف همچنان به دفاع پرشور خود از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی ادامه داده و انشالله تا آخر عمر، لحظه ای در مقابل زیاده خواهی های منفعت طلبان، سر تعظیم فرود نیاورد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">