اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برسد به دست دکتر علی لاریجانی!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۱۳ ب.ظ


 

بسم الله "الرحمن الرحیم"

جناب آقای دکتر علی لاریجانی سلام علیکم

در خصوص مسائل تلخ پیش آمده در سخنرانی شما در 22 بهمن سال نود و یک چند نکته وجود دارد که بیان آن را لااقل برای ثبت در تاریخ به جا می دانم:

1-راقم این سطور به عنوان طلبه ای کوچک در حوزه علمیه قم و منتقد جدی شما شاید نخستین وبلاگ نویسی بود که بلافاصله پس از حرکت اشتباه برخی دوستان در جریان راهپیمایی 22 بهمن قم این اقدام را محکوم کرده و آن را خلاف اخلاق اسلامی برشمرد. طبیعی است در فضای آزاد جمهوری اسلامی، ظرفیت های موجود سیاسی، امکان نقد منطقی افراد و گروه ها را ایجاد نموده و بنابراین برای اعلام نظر به مسئولان، نیازی به استفاده از ابزارهای غیرمعمول وجود ندارد.

2-متأسفانه آن چه در سال های اخیر پیرامون نام و مقام شما شکل گرفته این ذهنیت را در بسیاری از منتقدانتان ایجاد نموده که دکتر علی لاریجانی، خط قرمز همه کسانی است که به واسطه فیش حقوقی شان، خود را ولی نعمت اصلی این انقلاب برمی شمارند. این حساسیت کم نظیر - که تنها نمونه تاریخی آن در طول انقلاب اسلامی را می توان در دوره حاکمیت دولت سازندگی و بر روی اسم و رسم خاندان ریاست وقت آن مثال زد- گاه منجر به برخوردهای غیرمتعارف بابرخی منتقدان حضرتعالی و بستگانتان گردیده است. سعید ذاکری نویسنده صفحه سیاسی نشریه نه دی به خاطر نقد شما به طور ناگهانی دستگیر شد و حدود ده روز را بدون محاکمه در بازداشت گذراند. محمدحسن روزی طلب، فرزند شهیدی است که شما و برادرانتان را به غلط، دیکتاتور خواند. او نیز برخلاف روالی که در خصوص هتاکان به رقبای سیاسی شما معمول است به سه ماه زندان محکوم گردید. سایت های خبری تحلیلی 598 ، بی باک و... که وابسته به جامعه ارزشی انقلاب هستند در پی نقد شما برای مدت زمانی قابل توجه، فیلتر شدند. برخی وبلاگ نویس های منتقد شما نیز گاه و بیگاه به مراجع قضایی احضار شده و مورد سرزنش قرار گرفتند... به نظر می رسد چنین برخوردهایی که منافی با فضای آزاد رسانه ای است خواه ناخواه زمینه ساز بروز حرکت هایی غیرمنطقی است که نمونه دردآور آن در 22 بهمن سال گذشته نصیب شما نیز گردید. نباید گذاشت قلم، به لنگه کفش و مهر و... تبدیل شود!

3-در جریان واقعه رخ داده اخیر، تعداد احضارشدگان به مراجع امنیتی و قضایی که هم اکنون با قید وثیقه آزاد هستند بیشتر از اعداد و ارقامی است که در رسانه ها بازتاب داشته است. این برخوردها در حالی است که وزیر محترم اطلاعات، فرمانده محترم نیروی انتظامی و بسیاری دیگر از مسئولان امنیتی در گزارش های علنی و غیرعلنی خود از واقعه مذکور، تأکید کرده اند این حادثه نه از سوی گروه و افرادی خاص که در واقع یک حرکت عمومی و البته اشتباه از سوی جماعت حاضر در مراسم بود. به رغم ثبت این گزارشات موثق در پرونده تاریخ انقلاب، متأسفانه هزینه های انسانی و مالی فراوانی از سوی اطرافیان شما در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری این رخداد و برخورد با مسببان آن صورت گرفته که اگر شمه ای از آن برای حوادث تلخ دیگری مانند شهادت بسیجی مظلوم، حسین غلام کبیری و... در طول فتنه شوم88 صورت می گرفت جایگاه شما و اطرافیانتان در دل امت حزب الله ماندگار می گردید. از این طلبه کوچک حوزه بپذیرید که اغلب دستگیرشدگان حادثه اخیر قم، بچه بسیجی ها و طلبه های کم سن و سال و مخلصی هستند که بدون اطلاع قبلی از حادثه ای که اتفاق افتاد تنها بنابر تشخیص اشتباه خود، تکلیف را در سردادن شعار و برهم زدن سخنرانی شما دانستند.

4-نامه تاریخی حضرتعالی به مقام معظم رهبری و عذرخواهی علنی از محضر شریف ایشان در خصوص واقعه تلخ یک شنبه معروف در مجلس شورای اسلامی، حرکتی بسیار زیبا و متواضعانه بود که امید است الگویی برای همه دوست داران ولایت قرار بگیرد. بیایید در روزهای خجسته بهار92 هر آن چه که بر اساس یک تشخیص اشتباه از سوی برخی دوستان انقلاب بر شما گذشت را به فراموشی سپرده و در یک اقدام بزرگوارانه دیگر، واسطه خیری شوید تا این تعداد بچه های پاک انقلاب نیز دچار سرخوردگی نشده و انشالله با درس آموزی از بزرگ منشی شما تا آخر عمر قدردان و ارادتمند مسئولان نظام اسلامی باقی بمانند. این روزها در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار داریم. شما خود بهتر می دانید که سفارش بزرگان ما زیارت بارگاه ملکوتی فاطمه معصومه سلام الله علیها به نیابت از مادر بی مزارشان می باشد. به برکت کرامت بانوی آفتاب، و به حرمت فاطمه ثانی، همجواران آن حضرت را مرهون محبت خویش نمائید.

والسلام علی عبادلله الصالحین

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">