اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مهدی عبوری در چنگال قانون

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

6b0574e6-acba-44bb-92b6-1258641d6065_nqja.jpg

 

روز گذشته رسانه های مجازی تصویری از حکم قضایی پیرامون پرونده اتهامی مهدی عبوری را منتشر کردند که نشان می دهد روال آن با جدیت در نهاد قضا جریان دارد.

عبوری شهردار جوان و پرهیاهوی اسبق ساری بود که با انتصاب اسلامی، استاندار وقت مازندران به وزارت مسکن و شهرسازی، معاونت او را در این وزارتخانه بر عهده گرفت.

 

ورای همه تخلفات و جرایمی که مهدی عبوری مرتکب شد و ان شاءالله تاوانش را پس میدهد همچنان معتقدم بالاترین اتهام او دامن زدن به اختلافات بی ثمر و فرصت سوز بین ساری و بابل بود که متاسفانه از سوی مسئولان امنیتی استان مورد پیگرد قرار نگرفت.
مردم بابل و ساری با فاصله جغرافیایی در حد چهل کیلومتر در واقع یک شهر محسوب شده و دارای پیوندهای عمیق خویشاوندی و فرهنگی و تاریخی هستند. عبوری بخشی از پروپاگاندای رسانه ای برای ارائه تصویری از خود بعنوان یک مدیر جوان موفق را با دمیدن بر آتش تفرقه و گسست اجتماعی بین مردم مظلوم این دو شهر پیش میبرد.

 

وزیر اطلاعات با خانواده شهیدان عبوری دیدار کرد – پایگاه خبری چهاردانگه

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">