اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فرماندار بابل استعفا دهد

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ

مناطقی از شهرستان بابل برای چندمین بار در سالهای اخیر با مشکل کم آبی و قطع آب شرب دست و پنجه نرم می کند. گویا عزیزان مسوول که دیده اند مردم نمی توانند به کربلا بروند کربلا را به بابل آورده اند!

برای اطلاع غیر بابلی هایی که این مطلب را می خوانند یاداور می شوم بابل شهری محروم در حومه استان سیستان و بلوچستان و یا قطعه ای دور افتاده از یک منطقه کویری کشور نیست و در بسیاری از بخش های این شهر با دو سه متر کندن زمین می توان به آب رسید اما دولت بی تدبیر گویا تکمیل تصفیه خانه آب شرب مورد نیاز بابل را نیز به برجام بی فرجام و صدقه نگاه غرب گره زده که همچنان ناتمام باقی مانده است.

به نظر می رسد نماینده عالی دولت بی کفایت در بابل به نیابت از روسای فرتوت و تنبل خود با عذر خواهی از ساحت مردم مظلوم این دیار از صندلی فرمانداری برای همدردی با شهروندان و در اعتراض به ضعف مفرط عملکرد دولت در خدمت رسانی به مردم دل کنده و استعفای شرافتمندانه خود را به پیشگاه ملت تقدیم نماید. 

بی شک این اقدام غیرتمندانه او در حافظه تاریخی این دیار باقی مانده و نیز صدای اعتراض مردم را بیشتر به دروازه گوش مسوولان خواهد رساند. هر چند که حر بودن شهامتی عاشورایی طلب می کند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

بابل

بابل دارالمومنین

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">