اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بر این آتش هیزم نریزید

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۲ ب.ظ

                                                   بیانیه نمایندگان ولی‌فقیه در حمایت از جمهوری آذربایجان

 

چهار نماینده ولی فقیه در استان های شمال غربی در حالی از جمهوری آذربایجان در جنگ با ارمنستان تمام قد دفاع نموده و کشته شدگانشان را شهید قلمداد کردند که موضع رسمی و منطقی جمهوری اسلامی با توجه به تحرکات مشکوک اسرائیل و ترکیه، ضمن احترام به حق آذربایجان در حاکمیت بر منطقه قره باغ، تشویق دو طرف به گفتگو و اتمام سریع تنش های نظامی و پرهیز از جنگ و خونریزی است.

برای نمایندگان ولی فقیه باید این پرسش به وجود بیاید که چرا گروه های تروریستی که خون بسیاری از مردم سوریه و نیز رزمندگان ایرانی به گردن آنهاست به رغم همجواری با غاصبان قدس شریف به جای جنگ با اسرائیل به نبرد با ارمنستان در همسایگی جمهوری اسلامی تمایل پیدا کرده اند؟

حاکمیت قره باغ را حق کشور آذربایجان می دانیم اما با توجه به روابط نزدیک این کشور با رژیم صهیونیستی که گاه موجب ناامنی در بعضی مناطق مرزی کشورمان شده است و تحرکات مشکوک گروه های تکفیری و نیز احترام به حق حیات انسانها، جنگ را راه حل مناسبی برای حل و فصل مناقشات سیاسی نمی دانیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">