اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

امروز در تهران

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۰۰ ق.ظ

f4u8_0dc4eefa-a511-49ba-a6ce-93c491977ddf.jpg

 

🔶 #راهپیمایی دانشجویان انقلابی و اقشار مختلف مردم در محکومیت توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام(ص)

🔹  موج جدید و سریالی پاره کردن و آتش زدن قرآن و اهانت‌های کشورهای غربی از جمله فرانسه، سوئد، نروژ و... به رسول مکرم اسلام(ص) و مقدسات اسلامی #ازدهروزقبل آغاز شده است و سران این کشورها از جمله امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، صریحا اعلام نمودند که به جهت وجود آزادی بیان در کشورشان(!)، با توهین‌کنندگان برخوردی نخواهند نمود!!

🔹 موج شدید محکومیت این اقدامات در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی از همان روزهای نخست به راه افتاد و تجمعات و راهپیمایی‌ها در اروپا و ... و خیل عظیم جمعیت معترض در پاکستان از نمونه‌های آن بودند اما در ایران، بایکوت رسانه‌ای ویژه‌ای حتی در میان رسانه‌های انقلابی حاکم بود که چرایی آن را در مجال دیگری بررسی خواهیم نمود.

🔹 البته از چند روز گذشته به کمک تجمعات دانشجویان انقلابی و فعالیت‌های رسانه‌ای دانشجویان و برخی خبرنگاران انقلابی این بایکوت رسانه‌ای شکسته شد و برخی از علمای عظام از جمله آیت‌الله اعرافی، آیت‌الله جنتی و همچنین شورای تبلیغات اسلامی نسبت به این موضوع واکنش‌های دیرهنگام اما قابل تقدیری نشان دادند.

✅ مقام معظم رهبری مدظله نیز امروز طی پیامی این کار را گناهی بزرگ و نابخشودنی نامیدند و بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ را کاملا مردود، غلط و عوام فریبانه برشماردند. و فرمودند این حرکت در این برهه زمانی می‌تواند، نیز به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند... .

🔵 در همین راستا و با توجه به قراداد صلح دو کشور عربیِ مصر و اردن و با رژیم صهیونیستی و  در اقدامی جدیدتر، پیمان صلح و عادی سازی روابط امارات متحده عربی با اسرائیل و همچنین وصول اخباری از صلح قریب‌الوقوع چند کشور دیگر با این رژیم غاصب، با توجه به فرمایش امروز رهبری معظم و این مهم که: «فلسطین که مسئله اصلی جهان اسلام است»،
دانشجویان، فردا، چهارشنبه، ساعت ۱۷، در حرکتی نمادین اقدام به برگزاری #راهپیمایی_اعتراضی از مقابل سفارت فرانسه(خیابان نوفل لوشاتو) تا میدان فلسطین تهران خواهند نمود.

💢 رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت کردن فاصله اجتماعی برای حضور در تجمع الزامی است.

#هستهمرکزیبین‌المللبسیجدانشجویی

  • سیدحمید مشتاقی نیا

تمدن غرب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">