اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

سخنی با دادستان محترم بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

جناب آقای ملاکریمی با سلام و آرزوی توفیق 

1- ورود به عرصه مجازی و کنترل این درندشت بی کلانتر را درست از نقطه ای شروع کردید که حامیان شما ایستاده بودند و البته ایستاده‌اند. در این مدت جز بچه های حزب اللهی چه فرد یا طیفی در فضای رسانه به حمایت و تجلیل از عملکرد شما پرداخت که حالا داد بعضی مسئولان ضعیف را از همانان می ستانید؟(البته این طیف همچنان پشتیبان امثال شما که عملکرد انقلابی دارند خواهد بود)
تشخیص بین دوست و دشمن برای یک مقام قضایی نباید کار دشواری باشد.
2- اگر یک مسول قضایی آن قدر با فضای مجازی ناآشناست که هنوز نمی داند این محیط جولانگاه هرزه نگاران و معاندان و سرسپردگان فرهنگ غرب بوده و برخورد با کسانی را اولویت می پندارد که به انتقاد از مسئولان می پردازند اصلا صلاحیت قضاوت در این عرصه را دارا نیست.
3- مقام معظم رهبری امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در حوزه #مسئولان را مورد تأکید قرار داده اند. ادبیات انقلاب اسلامی، مردم را ولی نعمت مسئولان می داند، بسیجی در وسط میدان است و آتش به اختیار و ... در فرهنگ دین "به تو چه" و "تو چه کاره هستی" نداریم. ما باید بیاییم و تفسیر اصل هشتم قانون اساسی را از شما یاد بگیریم.
4- اگر ناراحت نمی شوید مقام بسیجی را بالاتر از صاحب هر میز و مالک هر میزان فیش حقوقی می دانیم. بی تردید کسانی که برای دفاع از ارزش ها هزینه می دهند ارزش برتری نسبت به کسانی دارند که بابت دفاع از ارزش ها هزینه دریافت می کنند. اگر انتقاد از مسئولان مصداق تشویش اذهان عموم است ضربه زدن به پیکره نیروهای انقلاب و ایجاد سرخوردگی در آنان از سوی بعضی قضات نیز مصداق اتمّ این اتهام همه گیر به شمار می آید.
5- بعضی قضات در رفتاری قرون وسطایی به منظور برخورد با منتقدان در فضای مجازی معمولا از دو روش استفاده می کردند:
الف: ضبط وسایل ارتباطی فرد و خانواده او که قطعا مصداق نقض حریم خصوصی بوده و حسّ انتقام جویی و کینه را دامن می زده است.
ب: مسدود سازی کانال های شخصی که عملا هیچ نتیجه ای نداشته و با توجه به بی در و پیکر بودن فضای مجازی نه تنها محدودیت قلم و نشر را به دنبال نداشت بلکه در مواردی منجر به ظهور فیک نیوزها می گردید که کار را برای مسئولان گریزان از نقد، دشوارتر می ساخت.
6- اگر احیانا کسی به شما مشورت داده که برخورد با یکی دو نفر از بسیجی ها می تواند باعث شود که قلم ها غلاف شده و دیگر کسی متعرض شهردار و فرماندار و شورا و ... نشده و خواب خوش حضرات آشفته نمی شود، جسارتا اشتباه به عرضتان رسانده است.
7- خالی از لطف نیست یادآوری کنم بسیاری از نیروهای انقلابی شهر نسبت به عملکرد مسئولان ستاد مقابله با کرونا، فرماندار، کیومرث، غفار، تقوی فرد، حسن زاده، خورشیدی، بیژنی، شجاعیان و ... اعتراض دارند. حالا تکلیف چیست؟ مختصات فکری و ارادی نیروهای حزب اللهی بابل را با نکا مقایسه نکنید.
8- شاکی تراشی؟ برای حجیم سازی و شدت برخورد قضایی با منتقدین انقلابی باید رفت سراغ نهادها و قلقلکشان داد که یک برگ شکایت روی پرونده اضافه کنند؟! آقای رییسی در جریان این موضوع قرار دارد؟
9- همچنان شما را #دادستانی‌انقلابی و #پاک و #با‌اراده و #مردمی می دانیم که باید مراقب شور و مشورت غلط انداز خرس خاله ها و دایه های دلسوزتر از مادر و قبیله هزار فامیل باشید.
10- نیروهای انقلاب همه از یک خانواده هستند. ما به نصایح و رهنمودهای شما نیازمندیم، شما هم همچنین. زور همیشه کارساز نیست. تقابل درون خانوادگی مخلصین اسلام و انقلاب جز شادی دشمن چه ثمری می تواند داشته باشد؟

✅انجمن فعالان انقلابی فضای مجازی شهرستان بابل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">