اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

صادق لاریجانی مصونیت ندارد

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۷ ب.ظ

vfq5_photo_۲۰۲۰-۰۴-۲۸_۱۰-۲۲-۴۴.jpg

 

یادداشتی از حجت الاسلام رضوان حسن زاده آهنگر:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
شناخت افراد با رجوع به مجموعه ی آرا و افکارشان ، شناختی دقیق تر و قضاوتی منصفانه تر خواهد بود.

وقتی صدر و ذیل یک مجموعه گفتار ، نقاط مبهم را تفسیر و روشن می کند ؛ القای آنچه در ذهن ماست بعنوان مفهوم کلام دیگران هم کار شایسته ای نیست.

خصوصا کلام آنها که یک منظومه ی فکری مستحکمی دارند و از روی جو زدگی و هوای نفس تغییر موضع نمی دهند را راحت تر می توان با سایر مواضعشان تفسیر و تکمیل کرد.

کلام حضرت آقا در قدردانی از مواضع مثبت و اقدامات آغاز شده در دوره ی آقای #آملی_لاریجانی و سفارش به تعدی نکردن و تهمت نزدن ، در منظومه ی فکری ایشان ، اصلا و ابدا معنای منزه دانستن آن فرد از خطا و قرار دادن او در حصار مصونیت از پاسخگویی به انتقادات و رسیدگی به اتهامات یا شکایات احتمالی را ندارد.


اساتید #قانون_اساسی کرارا یادآوری کرده اند که از افتخارات نظام ما آن است که در #اصل_107 قانون اساسی آمده است : (( ... . رهبر در برابر قوانین با سایر افراد کشور مساوی است. )) و در عمل هم وقتی آن فرد در دادگستری از #امام_خمینی ره شکایت کرد ، پرونده تشکیل شد و امام هم وکیلی برای صلح با آن فرد به دادگاه فرستاد. 

حال که #ولی_فقیه برای خود شان معصومیت و مصونیت قائل نیست این ظلم به ولی فقیه است اگر کسی بخواهد ، بخاطر فرمایش اخیر حضرت آقا ، سوال کنندگان و منتقدین رئیس سابق دستگاه قضا را ساکت کند یا به سکوت فرا بخواند.

از جمله وظایف #آقای_رئیسی و دستگاه عدلیه و هر رسانه و صاحب تریبونی در احیای #حقوق_عامه ، آن است که جلوی چنین برچسب زنی های غلط به کلام رهبری را بگیرند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

عدالتخواهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">