اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

گاهی سکوت

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۹ ب.ظ

See the source image

 

موقع نماز کنار هم نشسته بودیم البته با رعایت فاصله اجتماعی! آخر نماز به بهانه ای سر صحبت را باز کرد و گفت: چون خلفای غاصب فدک را لعن نمی کنیم کشورمان به کرونا مبتلا شده است.

یاد حرف عبدالحمید افتادم همان اوایل شیوع ویروس که گفت: چون بعضی شیعیان به خلفا توهین می کنند بلای کرونا بر سرشان نازل شده است.

یک بابایی عرصه را خالی دیده بود، تریبون دستش گرفت و گفت: چون قاسم سلیمانی را شهید کردند و این سردار بزرگ، شهید راه امنیت بود امروز دنیا به عذاب الهی دچار شده، کرونا آمد و امنیت از همگان سلب گردیده است.

کرونا در ایران و آمریکا و عربستان سعودی و عراق و آفریقا و اروپا و ... تلفات می گیرد. شیعه و سنی و مسلمان و کافر هم نمی شناسد. ما پشت پرده حوادث و اتفاقات عالم را نمی دانیم. نمی دانیم چه بخش از حوادث از باب امتحان است یا عذاب الهی یا قصور بشر و ... و فلسفه هر کدام چیست و لزومی هم ندارد در همه موارد اظهار نظر کنیم.

راستی این نفر آخری که پشت تریبون به افاضه پرداخته بود می گفت امام زمان می آید که انتقام شهدای کربلا را بگیرد پس تلقی بهار از ظهور، اراجیفی بیش نیست! این بنده خدا یک دقیقه وقت می گذاشت و در اینترنت هم جستجو می کرد می توانست معنای ربیع الانام را پیدا کند. البته امام زمان با کفار می جنگد اما ظهورش طلیعه آبادنی دنیا و تحقق جامعه فاضله و  رشد فکری بشر و تمدن حقیقی است.

بهتر نیست دوستانی که از جامعیت فکری و علمی برخوردار نیستند قبل از هر اظهار نظری به جوانب سخن خود توجه کرده و لااقل با فردی خبره به مشورت و بحث بپردازند؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

شبهه

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">