اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فرانسه بر سر هموطن ما چه آورد!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ق.ظ

 

این متن را امروز صبح در یکی از گروه های تلگرامی خواندم:

 

دیشب برنامه بدون تعارف اخبار کانال دو سیما رفته بود سراغ آن جوان پژوهشگر نخبه ای که در پی سفر به فرانسه توسط پلیس فرانسه به درخواست آمریکا با اتهام واهی دور زدن تحریم های آمریکا، دستگیر شده و حدود چهارده ماه در فرانسه زندانی بوده. 

ایشان مطالبی را از دوران زندان خود در فرانسه بیان کرد که جدا هرصاحب وجدانی را متاثر می کرد، از جمله اینکه هر دو هفته یک بار زندان بانان فرانسوی ایشان را لخت مادر زاد می کردند و در درون یک قفس قرار می دادند تا او را تحقیر کنند!!!

دیگر اینکه هر بار که ایشان را به دادگاه می بردند، او را با دستبند و پابند و قلاده می بردند.

من امشب از شنیدن این مطلب دچارسردرد شده، خوابم نبرد، 

این مسئله از آن مسائلی است که درباره آن باید گفت که اگر هر ایرانی آنرا  بشنود، اگر وزارت خارجه از این مسئله آگاه شود، و اگر قوه قضائیه از این مطلب آگاه شود و عکس العمل مناسبی از خود نشان ندهد، جای تاسف داشته ، آنگاه معنای مسولیت درنظام اسلامی را چگونه باید توجیه کرد؟!!!
 یک جمله ای بر زبان این جوان نخبه نجیب جاری شد که پخش آن از سیما تا حدودی دل را تسلی می دهد، و آن اینکه وقتی مجری برنامه از او پرسید که آخر چگونه کشور فرانسه مهد دموکراسی و منادی حقوق بشر چنین رفتاری را انجام می دهد؟ او در پاسخ گفت : این ها سگ دست آموز آمریکا هستند، و حقوق بشر در دنیاجدا یک شوخی است.!!!

حال شما برادر یا خواهر ایرانی مسلمان که این مطلب به شما رسید، خود دانید.

من به شخصه اهل توئیت و یا اینستا نیستم ، پیشنهاد می کنم کسانی که این کار ها را بلدند یک هشتکی با عنوان "فرانسه سگ دست آموز آمریکا" راه بیاندازند، و اگر شما هم مثل من دستتان از رسانه های دیگر کوتاه است، لا اقل این مطلب را انتشار حد اکثری بدهید، این حد اقل کاری است که مردم می توانند بکنند.

و از وزارت خارجه و همچنین قوه قضائیه و مجلس نیز مطالبه عمومی شود تا مسئله را با حساسیت و جدیت تمام دنبال کنند و عکس العمل مناسب نشان دهند.
کانال آیین حقوقی و اجتماعی

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

#فرانسه سگ دست آموز آمریکا

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">