اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برای آنان که چشم بسته دارند

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۵۳ ب.ظ

 

فکر کنم شما هم مثل من آدم هایی را دیده باشید که می گویند قوانین کشور آمریکا متمدن ترین قانون جهان است. خیلی ها هم در فضای مجازی و رسانه های معاند، آمریکا را بزک می کنند.

همین کشور متمدن در حالی که مردم ایران برای نجات عزیزانشان در مقابل ویروس کرونا به دارو و اقلام بهداشتی و درمانی نیاز دارند بر اساس قوانین خود نه تنها استثنایی در تحریم ها قائل نشد بلکه در تشدید آن نیز کوشید.

متمدن ترین قانون جهان باید مبتنی بر شرافت و انسانیت باشد؛ مگر آن که تمدن را منهای وجدان و فطرت معنا کنیم که در این صورت می توان گفت ایالات متحده، بهترین قانون جنگل را داراست!

متمدن ترین قانون جهان باید مبتنی بر شرافت و انسانیت باشد، وگرنه آزادی فردی اساساً نیازی به مدنیت ندارد و در هر کوه و صحرا و دشت و جنگلی قابل تحقق است. تمدن، حضور انسان ها در کنار یکدیگر با رعایت حقوق همگانی است. متمدن ترین قانون عالم، بنی آدم را اعضای یکدیگر می داند. حق کشی و بی رحمی و ضعیف کشی، مدنیّت نیست.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

استکبار ستیزی

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">