اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شیپور جنگ، مرد را از نامرد جدا می کند

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ب.ظ

 

وضعیت کادر درمان در مواجهه با ویروس کرونا شبیه وضعیت نیروهای مسلح در زمان تهاجم نظامی دشمن است. بعضی رزمنده ها به خط مقدم می شتابند و هستی شان را ایثارگرانه کف دست می گیرند. بعضی در خطوط میانی و پشتیبانی مشغول می شوند. بعضی هم وقتی احساس خطر می کنند عرصه را ترک گفته و از میدان رزم فرار می کنند.

بخشی از کادر درمان کشور با ایثار و رشادت در حال رسیدگی و مداوای بیماران مبتلا به کرونا هستند. بعضی هم اما عرصه خدمت را به بهانه ای ترک گفته و از انجام وظیفه، شانه خالی کرده اند. 

در زمان جنگ، نظامی متمرد فراری از جبهه را محاکمه می کنند. ضمن تأکید بر ضرورت تشویق و حمایت از پزشکان و پرستاران و نیروهای خدماتی و مسئولین بیمارستانی که در خدمت رسانی به بیماران ویروسی از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند، لازم است با معدود نیروهای مرتبط با نهادهای درمانی که عرصه را خالی کرده اند نیز برخورد قضایی صورت بگیرد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">