اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

در حاشیه دسته روی کارکنان شهرداری

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ق.ظ

این که عضو معلوم الحال شورای اسلامی! شهر با چه انگیزه و نیتی نسبت به دسته روی کارکنان بلدیه (آنهم با وجود شهرداری که خودش در روی کار آوردن او و تیمش سهم بسزایی داشت) واکنش نشان داده به من مربوط نیست. مردم مدت هاست که ماهیت این جریان فرصت طلب را به خوبی شناخته اند؛ اما

راقم این سطور در دهه محرم امسال پس از دسته روی کارکنان اداره دادگستری طی یادداشتی با استناد به فتوای مقام معظم رهبری و حکم عقل، عدم جواز برگزاری مراسم عزاداری در ساعات اداری که منجر به اختلال در امور جاری و زحمت برای ارباب رجوع شود را متذکر گردید.

متاسفانه چند روز بعد از انتشار این یادداشت به رغم استناد به فتوای صریح رهبر معظم، شاهد دسته روی کارکنان شهرداری در ساعات اداری بودیم که البته برخلاف روال مرسوم دستجات عزاداری به جای حرکت به سمت امامزاده ها، دفتر امام جمعه را مقصد خود قرار دادند و با کمال تأسف به جای تذکر شرعی و امر به معروف و نهی از منکر امام جمعه که به نیابت از ولی فقیه، متولی امور بر زمین مانده جامعه اسلامی است، پیام تشکر وی خطاب به شهرداری در سطح رسانه ها منتشر گردید!!

دسته روی اخیر کارکنان شهرداری به مناسبت ایام فاطمیه در ساعات اداری هم به یقین مجوز شرعی ندارد؛ اما استفاده از امکانات عمومی در دوره شهردار اسبق در راستای تبلیغات انتخاباتی و خبرسازی های پیاپی و قهرمان سازی نمایشی و مستمر از حضور شهردار در ایستگاه صلواتی در حال پخش چای، یا بریدن شاخه درخت یا خاموش کردن آتش با ظرف چهارلیتری و خالی کردن سیلاب با پیت حلبی و اختصاص هزینه برای اردوی مختلط در شیخ موسی و استخدام غیرقانونی بستگان خود و منتسبین چهره های ذی نفوذ و هاپولی کردن اموال در دلال بازی های فرهنگی و ... نیز از مصادیق تخلف شرعی  و تضییع حقوق عمومی است که البته آن موقع به زعم منتقدین فعلی، بیت المال در حکم بیت الحال بود!

ضمنا خوب است پت و مت اصولگرا و ظاهرالصلاح هم به عقل منفصل خود یادآور شوند که حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها وفات نیافته و به شهادت رسیده و در ادامه حذف واژه شهید از سطح معابر، لااقل ساحت دختر مظلوم نبی اکرم(ص) از شیطنت ها مصون نگاه داشته شود.

بعضی ها پیش از این نیز مدرسه امام خمینی را به اشتباه، شاپور خواندند، حجاب برتر را به اشتباه مورد حمله قرار دادند، نام شهدا را به اشتباه حذف کردند، بیرق سیدالشهدا را به اشتباه پایین کشیدند، دوچرخه سواری مختلط را به اشتباه ترویج نمودند، فتنه گران ضدانقلاب را به اشتباه پر و بال دادند و برای عکس پرسنلی به اشتباه وارد آتلیه بانوان شدند و ...!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">