اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

واقعا از کجا می آورید؟

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ق.ظ

 

این قانون از کجا آورده ای و اصل شفافیت را همین اول بسم الله باید از نامزدهایی شروع کرد که قرار است با تلّی از اسکناس وارد مجرای تقنینی کشور شده و مثلا با نظارت خود سلامت امور اداری جامعه را تضمین نمایند.

واقعا بعضی ها از کجا می آورند که چند میلیارد ناقابل را که برای بخش عظیمی از مردم یک رقم رویایی است در ستاد انتخاباتی خود هزینه خدم و حشم و بریز و بپاش و تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم و واقعی و مجازی می کنند؟

اگر از جیب خودتان است که کاش این همه پول را که می خواهید برای تبلیغات در راه خدمتگزاری! صرف کنید در کمک به محرومان به کار می گرفتید و اگر از جیب کانون های قدرت و ثروت است در ازای چه خدمتی به این جماعت قرار است سرمایه گذاری شان را جبران نمایید؟

مجلس دیگر نه خانه ملت است و نه در راس امور با این وکلایی که اغلب ریششان در گرو صاحبان پول و قدرت و رانت قرار گرفته و دغدغه اصلی شان نان قرض دادن به هم برای چنبره بیشتر بر سفره انقلاب است.

کاندیداها مرد باشند و شفافیت را از خودشان و از همین حالا شروع کنند. مرد باشند و توضیح دهند این همه پول را از کجا و در ازای چه قول و فعلی به دست آورده و هزینه تبلیغات می کنند بعد مدعی شوند که می خواهند با مجلس پاکدست، دولت و قوه قضاییه ای پاک را ترسیم نمایند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مجلس شورای اسلامی

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">