اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خبر کاندیداتوری دکتر سفیدچیان را باور نکنید

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۹ ب.ظ

در چند روز اخیر، نام دکتر سفیدچیان به عنوان یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ابتدا در سطح افواه عموم و سپس از طریق یکی دو کانال تلگرامی مطرح گردیده است.

حدود سیزده ماه پیش، راقم این سطور با مشورت جمعی از دانشگاهیان و حوزویان شهر، طی یادداشتی به جریان اصولگرای شهر پیشنهاد داده بود که به منظور تقویت احتمال پیروزی در انتخابات آتی مجلس از چهره هایی جدید با ویژگی علمی و انقلابی مانند حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان و دکتر علی رضا سفیدچیان استفاده کنند.

این یاداشت مورد اعتراض اغلب دایه های دلسوزتر از مادر واقع گردید. مدتی بعد نیز خانم خبرنگاری که به سفارشی نویسی و قلم فروشی شهرت دارد با تولید شایعه ای سعی در تخریب چهره این استاد بسیجی و محبوب را داشت که راه به جایی نبرد.

با توجه به نزدیکی انتخابات پیش رو و بنا بر اطلاع  و تحقیق کامل عرض می کنم دکتر سفیدچیان عزیز به هیچ وجه قصد ورود به رقابت های این دور از انتخابات را نداشته و هر نوع ادعایی در این خصوص کذب می باشد.

با همین ضریب از قاطعیت نیز عرض می کنم حجت الاسلام ناصری در انتخابات مجلس کاندیدا خواهد شد و هر نوع ادعایی در رد آن ولو از سوی مرتبطین، خلاف واقع است.

ممکن است بعضی مغزهای به ظاهر متفکر جریان اصولگرا به دنبال ایجاد حرکتی زیگزاگ و فریبنده بوده و بنا بر تخیلات خود با طرح عناوین و چهره های جدیدی از جمله دکتر سفیدچیان و یا یکی از روحانیون جوان، موفق و خوشنام شهر و ... دنبال گمراه سازی افکار عموم و کنترل و خلع سلاح نیروهای جوان و پرنشاط، انقلابی و منتقد اصولگرا برآمده باشند که البته راه به جایی نخواهند برد.

بی اعتنا به همه گمانه زنی ها و تحلیل ها عرض می کنم خدمتتان که لااقل در این دور از انتخابات نیز تغییری در رویکرد اتاق فکر جریان سنتی اصولگرا رؤیت نخواهد شد/ والسلام/

نظرات  (۱)

ای کاش آقای سفیدچیان کاندید می شد...

برام سواله این افراد خود برتر بین چه کسانی هستن که به خودشان جرات اظهار نظر می دهند... 
ای کاش با یه پویشی خودجوش این افراد را برای کاندیداتوری وارد صحنه می کردیم... 
گرچه ترس عدم رای گرفتن بسیار دردناکه
متاسفانه دیگه ناصری محبوبیت قبل را ندارد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">