اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاج سعید را تنها نمی گذاریم

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ب.ظ


آن موقع که اصلاً ایران، جایگاه امروزش را دارا نبود، ابهتش اندازه این سالها نبود، دوربین و رسانه و شانتاژ و ... هم در کار نبود، چند سردار بی ادعای اسلام به بوسنی رفتند و در قلب اروپای وحشی به مبارزه با خون آشام تر از داعش یعنی صربهای متجاوز پرداختند.

یکی از این سرداران که نقش اصلی در نجات مردم مظلوم بوسنی داشت حاج سعید قاسمی است، همان رزمنده خستگی ناپذیر جبهه های بین الملل اسلام که سیدالشهدای اهل قلم، تربیت امثال او را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و امام می داند.

در جبهه های غرب و شرق خوش درخشید، در مرصاد خوش درخشید، در لبنان و بوسنی و ... خوش درخشید، در تقابل با فتنه خوش درخشید، در جنگ نرم خوش درخشید، در محرومیت زدایی از زلزله زدگان و سیل زدگان خوش درخشید و ... حالا بعضی مواضعش درباره قماربازهای عرصه سیاست به مذاق از ما بهتران چپ و راست و هم صنفان قدرت طلبش خوش نیامد، باید او را منزوی کنند و توبیخ و محکمه و ...؟!

چقدر این دنیا ذلیل است و دنیا پرستان، ذلیل تر. سرداری که سربدار بود و عمرش را در خط مقدم جهاد گذراند و همیشه آماج گلوله های سربی و سلبی دشمنان و منافقان بود حالا حتی باید از حسادت کوته فکران همراه نیز عذاب بکشد و البته معامله کند با خدای علی، شاه غریبان عالم.

دوربین پرستان و شهرت طلبان و قدرت مداران خودی و نخودی بدانند یک تار موی سعید قاسمی را به صدها ورشکسته سیاسی چپ و راست و سلبریتی های درجه دار نمی فروشیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">