اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حواشی دیدار دکتر احمدی نژاد با آیت الله توکل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۱ ق.ظ

برادر عزیز و انقلابی من جناب حنظله و دوستان نه چندان ناآشنای کانال بابل 1400

یک- محمود احمدی نژاد، خوب یا بد، به حکم مقام معظم رهبری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. به یقین سطح اشتباهات وی بیشتر از تغایر راهبردی و بنیادین سیاستهای این دولت با اصل انقلاب و آرمان های اسلام و رهبری نیست. اگر هر کسی حق دارد با مسئولان دولت فعلی دیدار و گفتگو داشته و یا به استقبالشان برود، دیدار و گفتگوی با عضو مجمع تشخیص هم قابل شماتت نیست.

دو- حاج مهدی نوری، جزو دعوت کنندگان دکتر احمدی نژاد در جریان سفر اخیر نبود؛ اما به عنوان نخستین فرماندار دولت نهم در شهرستان بابل، میزبان این مقام رسمی کشور در شامگاه میلاد امام رضا علیه السلام گردید. بهتر از راقم این سطور واقف هستید که افراد مختلف با دیدگاه ها و سلایق مختلف فکری و سیاسی در دفتر آیت الله توکل تردد داشته و نماینده محترم مردم مازندارن در مجلس خبرگان، هیچ سخنگویی ندارد.

سه- محور دیدار کوتاه دکتر احمدی نژاد با آیت الله توکل، بحث آزادی نزدیک به سی جوان بسیجی بود که نیمه های شب قبل با حمله یگان ویژه به مسجدی که قرار بود محل برگزاری مراسم باشد، دستگیر و بازداشت شده بودند که در نهایت منجر به آزادی اغلب آنان گردید.

چهار- از علی مطهری تا صادق زیبا کلام و ... بارها آزادانه در نقاط مختلف این استان به سخنرانی و شبهه افکنی در خصوص مبانی و رویکردهای انقلاب و امام راحل پرداختند، اما سخنرانی عضو رسمی مجمع تشخیص مصلحت با جزم اندیشی و کوته فکری نمایندگان ائتلاف چپ و راست در شورای تأمین، ممنوع شد و در اقدامی بی سابقه، در ورودی خانه خدا، قفل و زنجیر گردید. این اتفاق نامبارک و کینه توزانه مورد اعتراض بسیاری از فعالان مستقل سیاسی و مردم عادی قرار گرفت. ما ترجیح می دهیم از کنار این تبعیض و ناحقی عبور کرده اما همچنان عدالتخواه محسوب شویم؟

پنج- برادر روح الله در کانال ...! این انتقاد شما را نسبت به بعضی پیشکسوتان دلال مسلک اصولگرا و اطرافیان دفتر قبول دارم که برای کنار زدن منتقدین به هر کسی انگ انحراف می زنند؛ اما کسی را که مثلا در زمان تصدی خود در کرسی شهرداری به احیای جریان فتنه کمک کرد، به حکم داد و ستدهای اقتصادی، اصولگرا می خوانند.

اولویت فعلی ما در فضای رسانه ای شهرستان، نهی از منکر مسئولان به خصوص در حوزه رفتارهای متناقض دستگاه قضایی است که به نظر، ترجیح با عدم تمرکز زدایی از انجام این رسالت انقلابی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">