اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تجاوز جنسی، غریزه محوری و نفی فطرت

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ
من و شما بارها افرادی را دیده ایم که وقتی با خبری مربوط به یک فساد اخلاقی در گوشه ای از کشور مواجه می شوند بی آن که در پی بررسی علل آن برآمده و عناصر فرهنگی مهاجم و نیز انگیزه های غریزی و مهارنشده نفسانی را مورد توجه قرار بدهند زود به ارائه این نظریه می پردازند که چون در کشور ما آزادی های جنسی به گونه غربی و رها شده وجود ندارد پس عده ای بر اثر عقده های روانی و جنسی دست به تعرض زده و ... به گمان این افراد اگر به شیوه لبیرالیسم فرهنگی مرسوم در غرب، خانه های فحشا و مراکز بردگی جنسی را راه اندازی کنیم مشکل اخلاقی افراد حریص و زیاده خواه نیز برطرف خواهد شد. فارغ از ضعف شناختی و معرفتی این تحلیل که بارها به طور مفصل مورد نقد و رد قرار گرفته، خوب است هر از گاه به اخباری از واقعیت های جهان رها شده غرب نیز گوشه چشمی داشته باشیم.
امروز خبری منتشر شد از تعرض مستمر یک مرد پرستار به زنی بیمار که دارای حیات نباتی بود آنهم در کشوری که ارضای تمایلات جنسی با دسترسی آسان به مراکز فحشا عادی و امکان پذیر است:

"یک پرستار 36 ساله آمریکایی به اتهام تجاوز مکرر به یک بیمار مرگ مغزی و باردار کردن او، دستگیر شد.

 به گزارش رجانیوز به نقل از عصرایران، "ناتان سادرلند" پرستار 36 ساله یک مرکز درمانی در شهر "فینیکس" ایالت آریزونای آمریکا، که بیمار دارای زندگی نباتی را بارها مورد تجاوز قرار داده بود، دستگیر شده است.

 این بیمار که در اثر تجاوزهای مکرر این مرد باردار شده بود ماه گذشته زایمان کرده است.

 گفتنی است این بیمار زن 29 ساله از 3 سالگی تحت مراقبت‌های ویژه و در حالت "زندگی نباتی" قرار داشته است. او 29 دسامبر گذشته (26 روز پیش) زایمان کرد و یک فرزند پسر به دنیا آورد.

 آزمایش‌های "دی ان ای" فرزند متولد شده با "دی ان ای" متهم پرونده مطابقت داشته است."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">