اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بهانه ای بنام مشروب تقلبی!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ق.ظ

یک عده دوست دارند دزدی کنند. سرقت از منازل و مغازه ها و جیب بری و ... گاه آسایش شهروندان را به هم می ریزد. خوب است مناطقی را انتخاب کنیم و دزدی را در آن جا آزاد بگذاریم تا در عوض، دزدان عزیز در سایر نقاط، متعرض مردم نشوند!

راه حل خنده داری برای کاهش سرقت است، نه؟!

این راهکار هم که برای کاهش آمار تلفات مصرف مشروبات تقلبی، مشروبات الکی استاندارد! را آزادانه در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهیم مضحک و غیرقابل قبول است.

یک بار با مردی هم مسیر بودم که خودش می گفت گاه در کار قاچاق است. برای رفع مفاسد اجتماعی راه حل ویژه ای داشت که آنهم آزادی فاحشه خانه ها بود!!

به معنای دیگر برای رفع یک معضل، عنوان معضل را از روی آن برداریم.

نفس انسان زیاده طلب و تنوع جو است و میل به حرام و معصیت را در محدوده و چارچوب معیّن تحمل نمی کند. اگر اصلاح ریشه ای یک عیب را بلد نیستیم دلیل نمی شود که تسلیم آن شویم. درست مثل این که بخواهیم برای رفع شرارت و زورگویی یک انسان قلدر، مطیع محض و آلت دست او قرار بگیریم و خوشحال شویم که شرّش را خوابانده ایم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">