اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

سلام بر آمنه

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ


آمنه، مادر تاریخ است که فرزندی چون محمد(ص) از دامان او برخاست و شرافت و انسانیت را برای همیشه تاریخ، جاودان ساخت.

هر مادری که دامان پاکش، فرزندی هدایتگر و راهبر و مجاهد فی سبیل الله را تربیت کند، آینه ای از آمنه بزرگ تاریخ است.

آمنه، امّ عماد، مادر مقاومت نیز انعکاسی از پرتو وجود همه مادران و زنان بهشتی است که گلخانه وجودش رایحه ایمان و پایداری و غیرت را تحفه عالم نمود و دستان خاکی زمین را با کوثر زلال ولایت الله، شستشو داد.

سلام بر آمنه سلامه که سه فرزند و نوه اش به شهادت رسیدند؛ اما خم به ابرو نیاورد و داغ کمترین شکوه ای را بر دل دشمنان باقی نهاد و نغمه ما رأیت الا جمیلا را سرمشق رسالت زینبی خویش ساخت. برای آنان که با راه و رسم آسمان آشنا نیستند شاید عجیب باشد که بدانند مادر عماد، شیر غرش گر جبهه مقاومت که ده ها سرویس جاسوسی و تروریستی دنیا دنبال ردی از او بودند، در خانه ای ساده و کوچک در یکی از محرومترین مناطق فقیر نشین لبنان در کنار شیعیان مخلص و پابرهنگان عاشورایی مکتب عشق و دلدادگی قرار داشت. در کنار مردم با سختی ها کنار آمد؛ اما در مقابل زیاده خواهی صهیونیسم خون آشام، ضعف و سستی نشان نداد.

روح این شیرزن دلیر و دشمن شکن، میهمان خوان سالار شهیدان شد و حلاوت نظر به وجه الله، رزق ابدی او گردید. خدا کند یاد و خاطره و سیره این حماسه سازان مجاهد و بی ادعا را همواره سرلوحه خود و فرزندان خویش قرار دهیم.

نظرات  (۱)

  • دانلود سریال گیم اف ترونز
  • سلام جالب بود تازه وبلاگتونو توی بخش بروز رسانی شده ها دیدم خوشحال میشم به بلاگ منم سر بزنید ♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">