اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آقای رییسی هم باید توضیح دهد

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۴۰ ق.ظ

.♻️ مدیریت حوزه علمیه و دادگاه ویژه روحانیت پاسخ دهند


🔰 حمید رسایی: به دنبال بهانه جویی های کودکانه دولت و فضاسازی های رسانه ای بعد از آن، در ابتدای این هفته، با شکایت ریاست جمهوری، پنج تن از طلاب و روحانیون به دادگاه ویژه روحانیت قم فراخوانده شدند!


متاسفانه مطابق گزارش های دریافتی از این عزیزان، در این چند روز برخوردهایی با این طلاب صورت گرفته که نباید در برابر آن سکوت کرد و باید از مسئولان محترم حوزه علمیه و دادگاه ویژه روحانیت پرسید:


‏۱. استفاده ‎#دادگاه_ویژه_روحانیت از چشم بند، دستبند و نگهداری در سلول انفرادی برای پنج روحانی شرکت کننده در تجمع قانونی فیضیه که در اعتراض به وضعیت آشفته اقتصادی و انفعال دولت برگزار شده بود، آن هم با شکایت دولت ‎#حسن_روحانی و به بهانه تابلو ‎#استخر_فرح_در_انتظارت واقعا جای سئوال دارد! چرا و بر اساس چه توجیه قانونی، به این روحانیون چشم بند و دستبند زده اند و آنها را به سلول انفرادی نگه داشته اند؟


‏۲. معاونت حقوقی ریاست جمهوری در شکایت نامه ای کودکانه و مسخره، خطاب به دادگاه ویژه، تابلوی ‎#استخر_فرح_در_انتظارت را سبب این تلقی خطرناک در اذهان عمومی دانسته که اعلام فوت ‎#هاشمی_رفسنجانی صوری بوده و واقعیت قضیه، طراحی نقشه قتل وی در استخر و تکرار چنین عملی نسبت به رییس جمهور است!


‏۳. اگر از تابلوی ‎#استخر_فرح_در_انتظارت می توان پرونده جنایی قتل هاشمی و تهدید به قتل روحانی را استخراج کرد، پس از #نامه_بدون_سلام_هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب که تهدید به آتش کشیدن خیابان ها در آن آمده بود و همچنین از ادعای تقلب و دعوت به خیابان ریختن توسط همسر و فرزندان وی در ‎#کودتای_سال ۸۸ چه نتبجه ای می توان استخراج کرد؟! دادگاه ویژه روحانیت با روحانیونی که در کودتای سال ۸۸ فرماندهی کودتا را بر عهده داشتند، چه برخوردی کرده است؟!


‏۴. ریاست جمهوری درحالی با استناد به تابلوی ‎#استخر_فرح_در_انتظارت و به بهانه توهین، از طلاب و روحانیون شکایت کرده که در شکایت نامه اش، طبق عادت همیشگی در مواجه با منتقدان، به چند هزار روحانی و طلبه حاضر در تجمع اهانت کرده و آنها را جماعتی کوته فکر، کج اندیش، خوداسلام پندار مفرط و بی اطلاع از اوضاع کشور و جهان خطاب کرده است! آیا مدیریت حوزه نمی خواهد از تجمعی که برگزار کرده و از حیثیت خودش و روحانیونی که با دعوت این نهاد به میدان آمده اند، دفاع کند؟! 


۵.‏ ‎#مدیریت_حوزه و ‎#نمایندگان_قم پاسخ دهند: چرا عده ای دانشجونما که در تجمعات غیرقانونی در معابر عمومی و آشوب های دی ماه نقش داشته اند، مورد حمایت وزارت علوم و نمایندگان همسو با خود هستند اما روحانیون انقلابی حاضر در تجمع قانونی در محیط سربسته با هدف دفاع از انقلاب و مردم، فقط به استناد تابلوی #استخر_فرح_در_انتظارت، با دستبند و چشم بند و قرار گرفتن در سلول انفرادی در فشارند؟!


🔺کانال حمید رسایی🔻

@www_rasaee_ir


eitaa.com/rasaee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">