اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شوروی از هم پاشید، شورا نپاشید!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹ ق.ظ

پرونده تخلفات شورای شهر بابل بسته نشده و تحقیق پیرامون جوانب آن همچنان ادامه خواهد داشت. در این خصوص شهرداری بابل نیز از نگاه تیز ناظرین مصون نمی ماند؛ بگذریم.

 در تصمیمی شتاب زاده جلسه ای شبانه با حضور اعضای بازداشتی شورا برگزار شد تا نتیجه اش ختم بشود به ادامه کار شورا و جایگزینی اعضای علی البدل.

الحمدلله اغلب مردم در این خصوص روشن هستند و نیازی به توضیح این قلم نیست.

یکی از اعضای تازه وارد شورا، دارای حسن شهرت نیست و حضور او به بهانه ادامه کار شورا، می تواند قاطعیت مسئولان در برخورد با حواشی شورا را زیر سوال ببرد.

خیلی خلاصه و سربسته بخواهم عرض کنم که کارم به دادگاه ویژه نکشد، مشکل اصلی بابل، شورای شهر نیست ... راهی بسیار دشوار پیش رو داریم.

سپاه بابل زحمتش را کشید و کاری بزرگ و تاریخی برای این شهر انجام داد. نهاد تصمیم گیر درباره ادامه کار یا انحلال شورا، سپاه نیست. سپاه هشدار لازم را به تازه واردین داد که از این به بعد تصمیماتشان در شورا و شهرداری مورد رصد قرار خواهد داشت تا مبادا وسوسه خنّاسی، به منافع مردم آسیب برساند.

راستی در تمام این مدت به رغم وجود هیاهوی بسیار و حجم گسترده اعتراضات و هجمه ها و نقدها و شایعات و هجوها و ... در سطح رسانه های مجازی و غیرمجازی، اگر از سنگ صدایی شنیدید آیا از نمایندگان بابل در مجلس که نقش اساسی در تأیید صلاحیت چنین دسته گل هایی برای شورای شهر داشتند، صدایی به گوشتان رسید؟


نظرات  (۱)

  • همیار رایانه
  • همیار رایانه (9099071728 )  پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و ....

    وبلاگ عالی  و مطالب آموزنده  و مفید  بود .

    همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه وموبایل

    شماره تماس  9099071728 

    www.hamyarrayaneh.ir  سایت:

    تلگرام :  https://t.me/HamyarRayaneh

    اینستاگرام :  https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh

    سروش:   https://sapp/hamyarrayaneh

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">