اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آزادی با طعم روشنفکری!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ب.ظ

اغلب کسانی که دم از آزادی نوع پوشش زده و مخالف با حجاب اجباری هستند ادعا می کنند اصولی چون کرامت انسانی، آزادی و حفظ حقوق شهروندی را مهم می دانند. طبیعی است کسی که چنین ادعایی دارد نباید در موارد دیگری که این اصول نادیده گرفته می شود سکوت کند.

این روزها در بعضی سایت ها خبری پیرامون برخورد نامناسب با خانم های چادری و ممانعت از ورود آنان در آزمون استخدامی شهرستان مرند منتشر شده که تا کنون اعتراض هیچ یک از مدافعان حقوق بانوان و منادیان آزادی را به دنبال نداشته است.

دم خروس سلبریتی ها و روشنفکرنماها را می توان چنین مواقعی به وضوح مشاهده کرد. به راستی اگر با یک خانم بدحجاب چنین برخوردی صورت می گرفت و از ورود او به جلسه امتحان جلوگیری می شد الان رسانه های مجازی و صفحات شخصی و شبکه های ماهواره ای چه داد و قالی راه انداخته و چگونه فریاد آزادی خواهی و انسان دوستی شان به هوا بر می خواست؟!

خبر را اینجا بخوانید:

http://www.shafaf.ir/fa/news/464634/ممانعت-از-ورود-بانوان-چادری-به-آزمون-استخدامی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">