اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عرض ارادت به نماینده سابق و شاید، لاحق!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ

صبح روز دوشنبه، حجت الاسلام ناصری، نماینده سابق مردم بابل در مجلس شورای اسلامی را به طور اتفاقی مقابل حرم حضرت معصومه سلام الله علیها دیدم و دقایقی با ایشان همکلام شدم.

نزدیک بیست سال است که در حوزه علمیه هستم و با روحانیون و علمای زیادی نشست و برخاست داشته ام. از این رو جنس و قابلیت روحانیون را با چندبار دیدار و گفتگو به خوبی تشخیص می دهم.

حجت الاسلام ناصری در مجموع عملکرد خود در دو دوره نمایندگی مجلس، کارنامه قابل قبولی دارد. شاید اگر بخواهیم رکوردی برای محرومیت زدایی و کارآفرینی بین نمایندگانی که از حوزه انتخابیه بابل به مجلس راه پیدا کردند، ثبت نماییم بیشترین درصد آمار مختص به کارنامه عملکرد این روحانی با صداقت و پرکار باشد.

البته در موضوع تصویب برجام، انتقادی جدی به این بزرگوار دارم و داریم که همچنان سرجای خود باقی است.

راستش اگر من به جای سیاستگذاران شورای ائمه جمعه کشور باشم، امثال حجت الاسلام ناصری را برای تصدی گری سمت امامت جمعه شهر یا شهرستانی بر می گزینم. به نظرم حیف است به خاطر کرسی نمایندگی مجلس، چنین عناصر کارآمدی که از روحیه مردم داری برخوردارند را در چنبره رقابت های ویرانگر سیاسی، گرفتار کنیم.

از جمله ویژگی های مثبت یک امام جمعه، روحیه پدری و بزرگ منشی و گذشت، صداقت و پرهیز از نیرنگ و دو رویی، عدالت و مراقبت از تأثیرپذیری در ارتباط با صاحبان قدرت و ثروت، اجتناب از باندبازی و فامیل گرایی، حسن خلق و هوش اجتماعی است که به شکر خدا در رفتار و گفتار این روحانی با تجربه و با ذکاوت به طور برجسته ای مشهود است.

از مهمترین عواملی که بعضی ائمه جمعه را در کسب توفیق و انجام صحیح مأموریت خود ناکام می گذارد عبارت است از عدم خودسازی و سلامت نفس، قبیله گرایی و باندبازی، رودربایستی با صاحبان ثروت و مکنت و از همه بدتر دو رویی و نفاق، که در نهایت منجر به بدبینی، تفرقه و ریزش نیروهای انقلابی می گردد.

برای حجت الاسلام شیخ علی اکبر ناصری عزیز آرزوی سلامت و توفیق بیشتر دارم و امیدوارم تا ابد در شمار خادمین مخلص جامعه اسلامی محشور باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">