اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حزب اللهی ها عبرت بگیرند

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ

چندمین بار است که این اتفاق تلخ و ناجوانمردانه از سوی مسئولان برای یکی از بر و بچه های حزب اللهی رقم می خورد.

وقتی کسی ضعفی را در مجموعه ای اداری می بیند طبعاً وظیفه دارد برای اصلاح آن قدم برداشته و مسئول مافوق و یا نهادی نظارتی را از موضوع مطلع کند.

وظیفه مسئول مافوق یا نهاد نظارتی ذی ربط این است که میزان صحت و سقم گزارش دریافتی را بررسی نموده و در صورت انطباق با واقعیت نسبت به اصلاح آن رویه غلط اقدام نماید.

متأسفانه برای چندمین بار است که دیده می شود مقام مافوق و یا مسئول نهاد نظارتی، نامه، گزارش و یا شکایت محرمانه دریافتی را ارجاع می دهد به همان مجموعه ای که درباره اش گزارش دریافت کرده و مجموعه مذکور نیز ضمن رد محتوای نامه، بلافاصله اقدام به پرونده سازی و شکایت از فردی می کند که با هدف تقویت سلامت نظام اداری، اقدام به ارائه گزارش نموده است!

این رفتار زشت و ناپسند چند نتیجه تلخ اما بدیهی را به دنبال خواهد داشت:

ایجاد بدبینی و سرخوردگی نسبت به نظام اسلامی

بی رغبتی نسبت به اصلاح امور جامعه و تقویت مفاسد و معضلات اداری

گرایش به افشاگری عمومی و تخریب رسانه ای به جای ارائه گزارش محرمانه

خداوند مسئولان خواب آلود و میز پرستی که جایگاه متزلزل خود را مساوی با اعتبار نظام دانسته و برای حفظ موجودیت خود و همدستانشان، نیروهای دلسوز انقلاب و اسلام را ذبح می کنند و خواسته یا ناخواسته به ریشه نظام سرافراز اسلامی تیشه می زنند، از خواب غفلت بیدار کند.

نظرات  (۱)

قطع ارتباط ذهن و دل (فرهنگ اسکیزوفرنیک )
... و بشر معاصر سعی می کند که رابطه بین ذهن و دل را بکلی قطع نماید. و به اصطلاع امور عقلی را از امور احساسی بکلی جدا سازد و بقول معروف امور مادی را از امور روحی و عاطفی منزه کند و بدینگونه عملاً فرهنگ اسکیزوفرنیک را بنیاد نهاده است و هویت انسانی را دو شقه کرده است و غرابز و امور عاطفی را بحال خود وانهاده که بشر را بسوی انواع امراض روانی و عاطفی و غریزی می کشاند و ..
... ذهن بدون ارتباط با دل به تدریج از عقلانیت ساقط می شود و مجنون می گردد و دل بدون ارتباط با ذهن نیز هوسباز و دمدمی مزاج و وسواسی و فاحشه می شود. ....
استاد علی اکبر خانجانی 
کتاب شناخت شناسی ص ۸۸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">