اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تذکر یکی از نمایندگان مجمع طلاب بابل به مسئولان شهری

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۰۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بر مبنای اسلام است و تحقق اهداف اسلام را دنبال می کند. در این راستا حفظ شئون دین به خصوص احکام فقه بر همه متولیان و دست اندرکاران نظام واجب می باشد.

از جمله این احکام فقهی، حرمت دوچرخه سواری بانوان در محیط های عمومی است که متأسفانه به رغم انتشار فتاوای مراجع عظام و تذکر مکرر دلسوزان، گاه دیده می شود از سوی بعضی مجموعه ها مانند شهرداری و یا هیأت دوچرخه سواری مورد تشویق و ترویج قرار می گیرد.

به عنوان نماینده طلاب و فضلای شهرستان بابل امیدوارم مسئولان محترم ذی ربط نسبت به رفع دغدغه های مومنین در خصوص صیانت از هنجارهای شرعی، اهتمام لازم را نشان داده و در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تعلق خاطر خود نسبت به شعائر دین و انقلاب را بار دیگر به اثبات برسانند.

بی شک، عموم طلاب، فضلا و دلسوزان نظام اسلامی انتظاری جز این از امام جمعه انقلابی، فرماندار ولایی و شهردار مومن بابل ندارند که مانع از بروز هنجارشکنی های رسمی مغایر با نص فتوای رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار گردند.

توفیق روزافزون مسئولان و مدیران دارالمومنین در خدمت رسانی بیشتر به مردم و ولی نعمتان انقلاب را از خداوند متعال خواهانم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سعید پورحسن، نماینده مجمع طلاب و فضلای شهرستان بابل در حوزه علمیه قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">