اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اجرای خاموش سند 2030 در قم

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

rxal_photo_2017-11-30_00-24-22.jpg


امروز جمعی از دوستان طلبه را دیدم که به مدرسه شهید آوینی شهرک پردیسان قم رفته و نسبت به نمایش کلیپی با موضوع آموزش نقاط حساس بدن زن در مقطع ابتدایی پسرانه اعتراض داشتند.

مدیر گفت من اصلاً در جریان نبودم.

معلم هم گفت اشتباه شد.

به رفقا گفتم انتخاب قم آن هم مدرسه ای در محدوده سکونت طلاب، فقط یک تست اجتماعی در راستای سنجش میزان حساسیت قشر متدین و به دنبال آن قبح شکنی و عادی سازی این مسائل در سایر طبقات اجتماعی کشور است.

به رفقا گفتم اعتراضتان را به گوش مراجع بزرگواری که حامی دولت بوده و هستند نیز برسانید تا لااقل حجت بر آنها تمام شده و دیگر هر چه هست بین خودشان بماند و خدای خودشان.

به رفقا گفتم سری هم به دفتر امیرآبادی نماینده مردم قم بزنید. این نماینده بسیجی فعلاً بیشتر از بسیاری از معممین دغدغه دفاع از حریم ارزش ها را دارد.

در کل می دانم کارتان به جایی نخواهد رسید. اینها را فقط از باب انجام وظیفه پیگیر باشید. این دولت تعهد دارد برای رضایت غرب از هیچ کوششی دریغ نورزد؛ ولو کره المومنون!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">